Odgovor AnnaBonni

08.05.2021.

S obzirom da me blogerica AnnaBonni proziva ali brani mi da je komentiram, bila sam prisiljena maknuti novi post da bih joj mogla ovdje odgovoriti.

Dakle Ane, oduvijek si pravila od sebe žrtvu. Ti si bila jadnica koju svi napadali, ti si dobrica koja nikog nenapada (moš mislit) ali istina je daleko drugačija. To ti ne govorim samo ja, to ti je reklo više blogera. Dobro ti to znaš.

Licemjerna
si dozlaboga. Druge napadaš, ulizuješ se i uvijek si žrtva, bljaaaaaak! Prije cca dvije godine isto smo se posvđale, no, zbog mira na blogu ja sam ti se izvinila i to preko mog posta!

A gdje je bilo tvoje izvinjenje, ti kao mene nisi povrijedila, jel' tako? Samo si likovala bez ijedne riječi kojom bi pokazala da je i tebi krivo što si MENE POVRIJEDILA. Zar misliš da sam ja osoba bez emocija?


Ne možeš ti meni određvati što da pišem. Nikog ne vrijeđam nego iznosim svoje osobno mišljenje. Tvoje komentare uvažavam ali se ne slažem s nekima a to je moje pravo koje mi ti i nitko drugi neće oduzeti.

Osim toga, na svoj podli način svakome želiš sugerirati da sam pisala post o adminu zbog svih tih lista i dobro znaš da mi uopće nisu bitne. Meni je jedino važno da u miru mogu pisati i komunicirati ali izgleda da to nekome smeta...tebi i adminu najviše.

Daj već prestani praviti žrtvu od sebe, postaje to tragično smiješno. Vidi samo sebe mene napadaš, optužuješ i onda zabraniš komentiranje...gdje si izgubila to svoje poštenje?

Onda ćemo ovako, a dokle to ovisi samo o tebi. Eto, ja tebi nisam zabranila komentiranje pa slobodno dođi meni...Tko te ne zna, skupo bi te platio i platit će.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.