Adminu sam trn u oku, zašto???

06.05.2021.

Pošto svatko ima pravo da izrazi svoje mišljenje a da pri tome nikog ne vrijeđa niti omalovažava, odlučila sam to učiniti i ja u ovom postu. Dakle, o čemu se radi. Ima li pravde i pravednosti, te da li ista mjerila vrijede za sve blogere s adminove strane?

Smatram da bi admin prvenstveno trebao biti profesionalan, pravedan, poticajan i od pomoći.

Naravno, oni blogeri koji imaju svoj status i ne žele se zamjeriti adminu, šutjet će ili neće ni navratiti da bi ovaj post iskomentirali. Neki, koji su uvijek iskreni, doći će i iskreno će napisati svoje mišljenje.

O čemu se radi. Na blogu sam skoro od samog početka. Eto, neću biti lažno skromna ali znam pouzdano da me se čita. Pa ipak, iz nekog, meni nepoznatog razloga, admin me totalno ignorira čak bi i rekla da me mrzi. Jednostavno ispada da sam mu trn u oku (ako ne i nešto gore).



Kako sam došla do tog zaključka? Ne smeta mi što sam na Fresh listi, ne smeta mi što nisam Top blogerica ali bome smeta mi da me se ignorira i to na način ako pošaljem mail adminu (vrlo rijetko), jedva dobijem neki odgovor i to samo ponekad (jednu, jedinu rečenicu, reda radi).

Osim toga, jeste li primijetili da već jaaaako dugo niti jedan moj post nije, prema adminovoj procjeni, bio dostojan Naslovnice niti čak Foto bloga. Radi se otprilike o tri godine ako ne i više. Mislite da je to realno, da sam to zaslužila?

Eto, otvoreno pitam admina zbog čega me ignorira i zašto sam mu trn u oku? 'Ajde admine, budi toliko pristojan i hrabar pa mi odgovori.


Hoće li mi odgovoriti, što mislite?

P.S: Evo ljudi, admin mi je odgovorio i to na svoj specifičan način - obnovljenom Naslovnicom (hehehehe)....bravo admine! Na žalost, nije se usudio doći na moj blog.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.