Proteinski kruh na moj način

16.04.2021.

Ovaj kruh (bez trunke brašna) nije samo vrlo zdrav već i ukusan, dijetan i može izdržati skoro pa mjesec dana a da pri tome ne izgubi na kvaliteti. Ako ne vjerujete, probajte pa mi javite da li je istina što sam napisala. Držite ga u frižideru.

Prije sam koristila i mljeveni lan koji mi je uzrokovao vrlo ozbiljne hormonalne probleme zato sam ga izbacila. Ovaj kruh koristit će i onima koji imaju problema s nadutošću i općenito s probavom.



Sastojci:

- 150 g mljevenog sezama
- 200 g mljevenih suncokretovih sjemenki
- 50 g mljevenih chia sjemenki
- 44 g mljevenog kima (mala staklenka)
- malo soli
- 6 jaja
- 2 kisela vrhnja
- 1/2 praška za pecivo
- malo češnjaka u granulama

Priprema:

U sve mljevene sastojke dodamo malo soli, 6 žumanjaka, prašak za pecivo i 2 kisela vrhnja. Sve dobro sjediniti i na kraju dodati snijeg od 6 bjelanjaka. Smjesu uliti u protvan kojeg smo prije premazali maslacem ili svinjskom mašću. Peći na 150 stupnjeva sve dok ne dobije tamno smeđu boju.






h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.