Evo mene leptiriceeeeeeeee...

23.09.2020.

Daaaaaa, više nisam gusjenica već leptirica. Znam, znaaaaam, neki će se radovati a bome neki baš i ne hehehehee. Ah, što volim takve zafrkavati, sram me bilo!



Ljudi moji dragi moram vam se pohvaliti da sam kupila skroz novi sobni bicikl međutim, nije sve tako bajno kako sam mislila tj. cijelo međunožje me jaaaako boli pa mi je moj Dragi kupio divnu silikonsku navlaku za sjedalo da mi olakša bicikliranje. Osim toga, obećao je de će mi pusati svako bolno mjesto čim mu za par dana dođem. Ahhhhh, blago meni.

A što ima novog kod vas dragi moji prijatelji? Jel' vas netko ljutio dok me nije bilo? Samo recite tko a ja ću ga brzo srediti, znate već mene, zar ne? Dođite mi djeco moja i sve mi ispričajte...malo ogovaranja nikad dosta.



Kako ste proveli praznike, gdje ste bili a što ste radili...'ajmo, 'ajmo navalite jedva čekam da vas čujem. Uh što sam radoznala.

P.S: Hvala mojim najdražim prijateljima za podršku. Znat će oni na koga se to odnosi.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.