Opreza nikad dosta!

07.05.2020.

Eto me već nazad dragi moji blogeri. Na sreću servis mi je pred nosom pa ipak, nisam se nadala da će biti tako brzo sve gotovo. Čak sam bila spremna kupiti novi laptop ali majstor me uvjerio da to neće biti potrebno a ja njega poslušala. Ne bi ja sad pisala o tome ali osjećam se dužna da vas upozorim na jednu vrlo važnu pa i opasnu stvar kod laptopa.

Kao prvo, u pitanju je bio hard disk, uz to je bio puuun prašine a ono što je najbitnije...izbjegla sam na sreću jednu opasnu eksploziju do koje bi uskoro sigurno došlo tj. eksploziju baterije.

Vidjela sam ja jednu napuklinu i nabreklo mjesto na mom laptopu odmah ispod tipkovnice ali mislila sam da je to zbog toga što sam ga možda negdje udarila. Međutim, od majstora sam saznala da sam još duže čekala sigurno bi došlo do eksplozije i samim time do opasnog ranjavanja.

Naravno, bateriju nisam i tako nikad koristila pa smo je maknuli, hard disk je zamijenjen novim, komp mi se sja od čistoće izvana ali vjerujem da i iznutra hehehhe. Osim toga, brzina mi je famozna i što je još najbitnije...zamislite(!), ne samo da mi je sačuvao sve podatke, već mi je klonirao Photoshop pa ga i dalje imam.

Taj mladi dečko, vrlo simpatičan i uljudan napravio je vrhunski posao i zato mu veliko hvala a rekla sam mu da kad budem kupovala novi laptop onda će to biti samo preko njega. On se slatko nasmiješio i vidjelo se da mu je drago što mu se tako zahvaljujem i što mu tako tepam jer sam mu stalno govorila da je zlatan hehehehe. Znate već mene i moje tepanje.



P.S: Dakle oprez ljudi! Ako primijetite napuhnuće na svom laptopu, odmah u servis!

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.