Mogu li ja biti nekome pravi prijatelj?

05.05.2020.

Uglavnom, kad god nekoga pitaš kakav bi trebao biti najbolji prijatelj, svi znaju odgovor. Međutim, ja vas sada pitam...smatrate li sebe najboljim prijateljem nekome? Možete zadovoljiti sve to što predstavlja takav prijatelj?

Tako na primjer ja sam 100% sigurna da takvog prijatelja imam a to je moj Morski. Kažete i čudite se da samo njega imam? A ja ću ponosno odgovoriti - DA. Poznanika imam ohohooooooooooooo pa i vrlo dobrih prijatelja ali samo jednog pravog prijatelja.

Mogu li se svađati prijatelji? Naravno da mogu. Moraju li imati iste stavove o svemu? Ne. Što moraju obavezno imati pravi prijatelji: povjerenje, iskrenost, znati oprostiti, toleranciju, poštivati različitosti...zapravo i ukratko sve ono (seks nije obavezan) što postoji u pravoj ljubavi, naglasak na pravoj!



Dakle, nemojte uvijek tražiti pravog prijatelja već nastojte sebe istražiti da li VI to nekome možete biti.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.