Neki zanimljivi trenuci mog života

03.04.2020.

Aprilililiiiiiii je prošao, lijepo smo se nasmijali i zabavili, bar većina a sada pak malo o drukčijim temama...malo realnijim. Ne bih baš pisala o koroni (već mi je puna kapa nje i više od toga)...ajmo malo zaviriti u prošlost, moju naravno iako se tiče i mnogih drugih na neki način.

Dakle, nekad davno pisala sam priče, kolumne i još ponešto za jedan erotski časopis. Upravo ono "ponešto" meni je bilo najzanimljivije, možda će i vama biti.



U slobodnom prijevodu moglo bi se reći da sam se igrala tj. glumila sam, po naređenju, savjetnicu za bračne probleme vezanih uz seks. Neću vam lagati ali meni je to bilo jako zanimljivo.

Ruku na srce, vrlo malo bračnih parova se javljalo tražeći moje savjete...uglavnom se sve svodilo na pišući probleme izmišljenih parova s moje strane, a moji odgovori "njima" isto su bili vezani uz moju malenkost.

Netko će se zgroziti nad time i bome neću mu nimalo zamjeriti. Ali...uvijek postoji to smetalo "ali" svaka medalja ima svoje dvije strane, zar ne? Puno toga saznala sam o bračnim problemima, seksu i svemu onom što je vezano uz to sa strane, moglo bi se tako reći.

U svemu tome pomoglo mi je "prisilni" rad na telefonskim linijama (po naređenju mog šefa) za odrasle, znate na što mislim, jel'da.



Vjerujte mi na riječ ono što sam tamo naučila i saznala je zaista neprocjenjivo. To ne bih naučila niti na jednom fakultetu.

Da bi odradili kvalitetno i profesionalno svoj posao morali ste na neki način biti psiholog, dobar i maštovit govornik, znati se prilagoditi raznim osobnostima itd.

Prije nego napišete svoj komentar, nemojte brzati, malo razmislite i onda ga napišite. Najlakše je nekog osuditi ali pravedan i pošten čovjek prvo će dobro razmisliti pa nastojati shvatiti što je onaj drugi želio reći.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.