Je li san java i život san?

24.02.2020.

Jel' vam poznat onaj osjećaj dok spavate da se trgnete iz sna i imate osjećaj da ćete pasti iako ležite na ravnom krevetu? Mislim da je to svima poznato, pogotovo u danima mladosti.

Meni se to nedavno opet dogodilo i natjeralo me da o tome malo promislim. S obzirom na to da je naš mozak još velika nepoznanica za nas možemo svašta nagađati.



Smatram da to im veze s našim astralnim tijelom (dušom) iliti energijom. Ne bih preduboko ulazila u tu temu jer ipak nisam stručnjak ali pošto ipak ponešto zam o tome napisat ću svoje mišljenje.

Dok sanjamo naše se astralno tijelo odvoji (ne skroz) od fizičkog...i kad se naglo probudimo tj, naglo se astralno tijelo vrati u naše fizičko, tada se događa taj neobičan fenomen padanja i trzanja.

U tom snu ja sam letjela noćnim gradom, vješto sam izbjegavala prepreke (krovove i sl.)i pri tome sam osjetila adrenalin koje je kružio mojim tijelom. Pitam se, nalazimo se negdje drugdje na pr. u paralelnom svijetu dok sanjamo ili se sve samo događa u našem mozgu?

Jednom je jedan kineski mudrac izrekao dilemu: "Je li san java i život san?"

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.