Mali nogomet - veliki pehar

17.11.2019.

Upravo kad sam danas sjela u bus dočekalo me veselo raspoloženje mladih djevojaka s velikim peharom na sjedalu. Pošto sam sjedila takorekuć do njih upitala sam ih otkuda im tako krasan pehar.

One su ljubazno i veselo odgovorile da su u Puli u ime sveučilišta pobijedile u malom nogometu Češku, Slovačku i Mađarsku. Koje li slučajnosti, baš moju Češku hehehehe.

Neka, ja sam se veselila skupa s njima. Tako je bilo simpatično koliko su curke bile ponosne i vesele. Pjevalo se i smijalo se na sav glas. Ja sam im naravno čestitala i onda napravila i neke slike koje nisu kvalitetne jer nije baš lako napraviti dobre slike dok bus drnda.



Eto tako je završilo moje divno druženje s mojim Dragim. Bilo je predivno u svakom trenutku. On je meni ribice spremao a ja njemu kremšnite, uz ostale delicije, naravno.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.