Dobila sam holter

19.09.2019.

Došao je i taj dan kad sam morala u bolnicu po holter. Možda ne znate ali ja ne volim bolnice niti doktore, izbjegavam ih kad god mogu. Nemam ja ništa protiv njih, dapače, niti se bojim ali jednostavno sam najsretnija kad ne moram kod doktora. Sad će netko reći na to: "A tko uopće voli bolnice?" - ne bi vjerovali ali ima i takvih ljudi kao na pr. moja susjeda.



Jedina dobra stvar u svemu tome je što ću ga nositi samo do sutra. Na sreću nisam dugo čekala i lijepo sam se prošetala i uz to sam si kupila lijepe hlače i gaćice od bambusa (zamislite!).



Moram i malo vježbati ono što sam inače vježbala u Opatiji na rehabilitaciji i predvečer idem u šetnju tj. u već uobičajenu turu od cca 5 km a pošto već skoro dvije godine ne pušim mogu vam reći da se zaista osjećam fizički izvrsno.

Eto, to bi bilo to za danas. Sutra ću dopisati, na ovaj post, rezultate nošenja holtera. Baš me zanima kakvi će biti.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.