Što si mi admine u kavu stavio???

27.08.2019.

Nemam pojma kako vi ali ja se ponekad ozbiljno zamislim nad blogom.hr. Što zapravo želim reći. Na blogu sam već skoro 15 godina! To nije mala brojka...sve i svašta se izdogađalo u tom razdoblju. Da nabrajam ne bi imalo smisla ali sigurno vam je jasno na što sve mislim. Mi, koji smo na blogu.hr skoro od samog početka možemo slobodno reći da je baš taj blog dio ne samo našeg imaginarnog života već i stvarnog i to u velikoj mjeri!

Što mi je donio blog? Kako mi je pomogao i obrnuto? Kako je općenito djelovao na moj život? Naravno, nije bilo sve lijepo i bajno, bilo je i ružnih situacija. Možda bi bilo najbolje govoriti o postocima pa recimo ja bih rekla da sam na blogu.hr 80% bila sretna i zadovoljna a onih 20 % negativnosti to je sasvim normalno jer bila bi laž reći da je bilo sve ok.

Iako se nisam srela s mnogim blogerima ipak imam osjećaj da ih sve poznajem i u stvarnosti jer sam stekla neku svoju sliku o njima (o svakom blogeru pojedinačno) i tako ih doživljavam. Jednostavno zamišljam da smo vezani nekom nevidljivom žicom (niti) koja nas sve veže nekada prejako, ponekad i bolno pa i negativno ali uglavnom se radi o pozitivnim vezama.

Na kraju bih zaključila onako na svoj način tj. da skrušeno priznajem da sam ovisnica i užasava me pomisao da će se jednog dana ugasiti blog.hr pa samim time i veliki dio mog stvarnog života koji je čvrsto povezan s blogom i s mojim dragim blog-prijateljima.


h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.