Prevarena sam!

30.07.2019.

Nećete vjerovati ali Morski me je prevario u Japanu. Nisam o tome htjela pisati ali na kraju odluka je pala...neka svi znaju što mi je učinio! Toliko je bio drzak da je to učinio preda mnom i to bez ikakvog srama. Nježno je milovao, šaptao joj slatke riječi da bi se ona na kraju okrenula prema njemu i strasno ga izljubila čak i polizala njegove usne!

Kao dokaz pogledajte ovaj kratak video kojeg sam uspjela snimiti. Oprostite ali ja ga ne mogu ponovo gledati kako se ljubi s drugom. Što mislite, trebala bih mu oprostiti? Savjetujte me, molim vas, dobri ljudi!

I Will Survive! (Preživjet ću!)

h v a l a___n a___p o s j e t i

Tokyo - staro i novo

29.07.2019.

Japan je poznat i po tome što su u svim gradovima savršeno ukombinirane starine. Vrlo lako ćete ugledati, između modernih visokih zgrada, jedan drveni hram, budu, divan vrt s jezercem ili fontanom itd. Japanske starješine vrlo se dobro brinu o svojim stanovnicima omogućivši im ugodan hlad i odmor u super modernim gradovima...često je to i na krovu neke veličanstveno visoke zgrade. Obavezno je skoro svugdje voda koja osvježava sav prostor. Nikad u Japanu nećete imati problema pronaći vodu za piti ili javni WC koji je uvijek besplatan i savršeno čist.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Malo neobični događaji iz Japana

25.07.2019.

Da ne budem previše dosadna i zamorna iznad svake slike ću napisati kratak opis. Nadam se da će vam biti zanimljivo.

Ovdje se Morski skoro ugušio.Bilo je zaista gadno ali na svu sreću dobro je završilo:


Nisam se dala iz vode iako je mala kada ipak je sve oko mene "kuhalo" i pjenilo se. Aaaaah, koja uživancija:

Neću prežaliti što nisam kupila adminu ovu majicu (mala bezazlena šala hehehe):
Morski ne može bez nepodopština pa sam se pravila da ga ne poznajem (hehehe):
Kao prava Japanka zaspala sam u vlaku hehehehe. Nadam se da nisam hrkala:
Izazivala sam ružnu, gadnu i opasnu neman (brrrrrrrrrrrrrrrr):
Uhvatila me u mrežu ali moj me plavooki junak tj. Morski spasio:
Nismo ni mi podlegli, skrušeno priznajem. Morala sam ovo snimiti:

Pesek Hachiko dijeli postolje s cakanom i živom macom:

Slatki, mali i neodoljivi Japančići. Eh, da mi je držat jednoga u ruci:

Praktična nosiljka za kućne ljubimce...naravno, one male:

Slatka kornjačica sama mi je došla na dlan i dala se maziti:

Mali slatki vrapčić bez imalo straha uživao je u finim ostacima:

Jedva sam se prepoznala hehehehe ali ipak sam to ja:

Nakon svađe sa stjuardesom Morski se duri i nije se micao od prozora (hehehehe) da mu prozor ne zatamni:

h v a l a___n a___p o s j e t i

Hikawa Maru

22.07.2019.

U Yokohami smo bili na brodu imenom Hikawa Maru koji je sagrađen 1930 po uzoru na Titanic. Nakon napada na Pearl Harbor pretvoren je u bolnicu i najviše je poznat po tome što je to jedini brod koji je ostao čitav nakon 2. sv. rata kao i po tome što je tri puta preživio sudar 3-ju podvodnih mina i prvi je brod koji je uspostavio vezu (nakon rata) između Japana i Amerike.
Sad predstavlja muzej a Morski i ja spadamo u one ponosne i sretne ljude koji su imali čast i priliku posjetiti ga.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.