Opis ljubavnog vrhunca

17.03.2019.

U svakom dodiru postoji sila koja otkriva naše snove vanjskom svijetu. Ja sam iznad ponora. Samo poljubac s ruba. I odjednom počnem padati. Ne znam kako i kamo ali padam sve dublje. Prema dolje.

Kušam slatki okus dna ove želje. I dalje pijem čašu ovog užitaka dok se ne isprazni. Ima li toga uopće kraja? Mislim da ne. Ne mogu se dovoljno zasititi tog osjećaja. Želim sve više i više. Samo da se nikad ne završi.

U dosadašnjem životu nisam doživjela ništa bolje. Ništa što bi me ispunilo više kao ovaj trenutak. Plamen koji je tinjao u meni više nije mala iskra. To je žarka vatra koja se ne može ugasiti. Čak i kad bih htjela. Ali ne želim. Zašto? Sviđa mi se način na koji me pali.

Osjećam energiju koja teče kroz mene. Adrenalin se diže u mom tijelu i znam da bih sada mogla učiniti sve. Koliko to dugo mogu podnijeti? Dolazi još jedna čežnja i ja letim. Gore iznad oblaka. Sve do zvijezda koje su sve bliže nego ikad prije.

Još jedan val je ovdje. Čekam što je novo za mene pripremio. Jači je nego ikad. Primam se za nešto čvrsto ispred sebe. Nisam svjesna što je to. Trenutno me nije briga. Noktima zagrabim dublje i odjednom shvaćam da je to koža. Koža drugog bića s kojim doživljavam savršeni osjećaj.

Koža koja je mekana na dodir, ali čvrsta kao stijena. Moja požuda zbog toga još više raste. Šalica mog užitka je gotovo puna. Odjednom se prelijeva i napokon dobiva ljubavno i strasno oslobođenje.


h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.