U WC nikako bez mobitela!

18.03.2019.

Često se čujem s Morskim preko mobitela što je sasvim normalno ali da ga skoro uvijek nazovem baš tada kad je na WC-u, to baš i nije normalno, jel'da?

Malo prije sam ga opet nazvala ali nisam ga uspjela dozvati pa sam odustala. Ali nisam imala mira pa sam ga opet nazvala a tada se javio, toliko se smijao da mu je trebalo jedno vrijeme da mi objasni nastalu situaciju.

Dakle, kaže on meni, prekidajući razgovor smijehom, kako je brzinski dotrčao u sobu, naravno, iz WC-a s nedovršenim "poslom" s boksericama spuštenih do koljena heheheeheh. Na sreću, nije pao a bome mogo je vrlo lako. Samo si zamislite tu sliku (heheheeh)!

Ne moram naglašavati koliko sam se i ja tome smijala, skupa s njime, čim sam si zamislila taj prizor. Moram vam skrušeno priznati da me je već strah zvati ga na mobitel. Kako ga pogodim nazvati kad je baš u WC-u???

Ok nije to veliki problem, ako je već tako Morski mora obavezno nositi mobitel i u WC. Nema drugog rješenja.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.