Adrenalinska ekstaza

03.03.2019.

Ljudi kako mi volimo izazove (Morski i ja) to je zaista fascinantno. Obožavamo kad nam tijelom cirkulira adrenalin. Super je bilo u Gardalandu na Blue Tornadu iako, da vam pravo kažem, nisam baš sigurna da bih to ponovila.

Zamislite samo kad smo se vozili čamcem po "divljoj rijeci" u Gardalandu, Morski je sjedio iza mene i umjesto da me drži za struk on me cijelo vrijeme držao za sise hehheheehee.

Blue tornado:



Bome i u Japanu je bilo super iako nismo ni izdaleka isprobali sve te adrenalinske spravice koje, nadam se, budemo ove godine u Tokiju. Drago mi je da smo bili u najvišoj zgradi u Japanu sa staklenim podom.

Abeno Harukas:



Mi u Gardalandu:

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.