Znam da ništa ne znam (začarani krug)

20.02.2019.

Sokrat je zaista bio pametan čovjek, svaka mu čast kad je tvrdio da je svjesnost neznanja prvi stupanj stjecanja znanja! To je zaista tako. I na kraju se sve svodi na ovo: "Znam da ništa ne znam".

Na pr. ja...ponekad mi je u glavi pravi kaos jer zanima me astronomija, astrologija, medicina, biologija , nastanak života na Zemlji, pa i sam svemir, kvantna fizika, paranormalne sposobnosti itd, i sl. Informacije primam iz različitih medija ali ponajviše preko interneta.

Da se razumijemo, nisam lakovjerna osoba, daleko od toga, ali ujedno nisam tip osobe koji ima zatvoreni um. Nastojim iz svega što je meni poznato izvući ono najbitnije i stvoriti neku svoju teoriju o svemu.

Ne osjećam se ugodno u društvu onih ljudi koji su pristaše fanatizma, dogmatizma, fenomena "nevjernog Tome" i sl. Moj je um slobodan skoro za sve opcije ali ipak svemu prilazim oprezno sa svojim stajalištem bez ikakvog povodljivog aspekta.

U biti, moglo bi se reći za mene da sam ponekad opterećena nihilizmom jer sve to moje razmišljanje i proučavanje dovodi me do nekih pitanja i dilema na koja nema odgovora niti se mogu objasniti ali ja sam i dalje uvjerena da za svako zašto postoji odgovor zato. Dakle, ništa se ne događa bez razloga, zar ne? I eto, opet sam na samom početku začaranog kruga!

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.