Za sve zaljubljene i one koji će to tek postati

13.02.2019.

Sutra je Valentinovo kojeg slavim svaki dan, ne samo 14.2. ali da budem u toku svim zaljubljenim želim što više poljubaca i nježnosti a onima koji to još nisu da se što prije zaljube jer život bez ljubavi prazna je ljuštura.

Pitam te da li me voliš
a ti samo šutiš.
Kimni samo glavom
samo te to molim
Smiri moje srce
jer me duša boli.

Zar je tko teško reći:
"volim te ludo moja srećo"?

Reci napokon te dvije riječi
i moje srce izliječi!
Zar ne vidiš da patim
i da me boli tvoja šutnja?
Pomozi mi da vjeru vratim
i našu ljubav spasim!

Smješkaš se čudno a ja se ljutim
Kažeš mi tiho i nježno:
Volim te ludo - moja vječna čežnjo!


h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.