Moje prvo kupanje u Japanu

14.01.2019.

Da, bilo je to u Tokiju i to prvi dan kad smo stigli u hotel umorni od puta. Hm, čini se nezanimljivim ali vjerujte kad sam ja u pitanju to skoro uvijek ispadne jako interesantno. Dakle, prvo sam ja ušla u ogromnu prostoriju a sva sretna ugledala sam bazen s vrućom vodom i s mjehurićima. Skinula ručnik sa sebe i polako ušla i sjela na stepenicu u bazenu.

Gledam ja okolo kad odjednom vidim s desne strane nekoliko muškaraca kako čuče, peru si jajca, visuljak i guzu kao da mene nema. Bila sam crvena u licu ne samo od vruće kupke već i od srama. Onda ti isti muškarci lijepo su se digli i krenuli prema bazenu i pridružili su se meni. Zaronila sam u vodu skroz do grla ne znajući što raditi. Mahala sam bez veze rukama da prikrijem grudi i stalno pogledavala kad će napokon stići Morski.

Na sreću, to se uskoro i dogodilo brzo je ušao u bazen, sjeo kraj mene i zagrlio me. Malo me čudno gledao dok sam mu objašnjavala što sam vidjela i zajedno smo se čudili zašto sam ja jedina žena u bazenu među tolikim muškarcima. Šapnula sam mu da polako izađe i donese veliki ručnik da mogu izaći nadajući se pri tome da će, za to vrijeme, ostali muškarci napustiti bazen.

Nisam si mogla zamisliti da ću se dići i izaći pred njima iz bazena sasvim gola. Već sam vidjela njihove poglede uperene prema mojoj guzi, ajmeeeeeeeeeeee! Morski je izišao a ja opet ostala sama s muškarcima u bazenu. Bilo mi je prevruće ali nisam mogla izroniti zbog srama. Ali ipak se dogodilo čudo, polako su muškarci napustili bazen a ja ostala sama u njemu.

Kad je došao Morski odmah sam velikom brzinom izišla iz bazena, omotala se ručnikom i tako smo nas dvoje napustili bazen. Kasnije smo saznali da su popodnevni sati sve do navečer bili rezervirani za muškarce a oni dopodnevni sati za žene. Ali prošla baba s kolačima hehehehe. Eto, tako je završilo moje prvo kupanje u Japanu. Ništa za čuditi jer kad sam ja u pitanju možete očekivati sve i svašta.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.