Hvala ti EuM!

17.01.2019.

Ovaj post posvećujem blogeru EuM-a. Ali prije toga kratko objašnjenje što se tiče mog odnosa prema vjeri.
Nikad nisam bila klasična vjernica, niti ateista (možda agnostik) jednostavno sam osoba koja vjeruje u nekog svog Boga (nadmoćno biće) koje poznaje samo dobrotu, nikad ne kažnjava samo voli svoje potomke - nas ljude.Tko je to nadmoćno biće, kako izgleda, odakle je došlo? Ne znam, samo osjećam njegovo prisustvo u sebi.

Upoznavši blogera EuM-a stekla sam dojam da se nimalo ne varam što se tiče mog osobnog doživljaja Boga. On je za mene pravi predstavnik vjere koji služi i propovijeda upravo ono što bi svatko trebao. Vjernik, agnostik, ateista...jednostavno svi u njegovim riječima mogu pronaći sebe ako to požele, kao i savjet za sebe.

Na žalost, ja sam do sada upoznala uglavnom one "vjernike" koji kleče pred oltarom, mašu križevima, neprestano dozivaju Boga dok u njihovim mislima i srcu postoji samo mržnja, jal, zavist i sve ostale negativne osobine.

Zato moj dragi prijatelju hvala ti što si mi dao nadu i vjeru da ipak postoje oni koji svojim djelima dokazuju da su prvenstveno ljudi i onda tek vjernici u pravom smislu riječi. Tebi, dragi prijatelju, posvećujem ove stihove koje su ispisane srcem.


Tebi prijatelju pišem ove riječi
kad mi je teško i tuga me obuzme
sjetim se tebe jer tvoje srce
puno dobrote mene tješi i liječi.

Ne dozvoljavaš mi da potonem
da izgubim onaj pravi put
Nježno me guraš naprijed
hrabriš me pred tamnim sutonem.


h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.