Nije sve zlato što se sja!

08.01.2019.

Čim sam ga ugledala znala sam da ću bezgranično uživati. Jedva sam čekala da ga osjetim na mojim usnama, na mom jeziku...napokon i u mojim ustima. Mamio me svojom ljepotom, izazivao me polako se topeći pred mojim ustima...kap po kap.

Nijednu nisam propustila, sve te kapi sam s velikim užitkom polizala. Vrh sam obuhvatila usnama polako ga stisnula i onda je polako klizio cijeli u moja usta. Mmmmmmm kako mi je prijalo! Sve se više topio a tek ja...ludila sam od užitka!

Moj se jezik poigravao s njime unutar mojih ustiju, polako i nježno kružeći oko njega cijelog. Nisam više mogla izdržati, počela sam ga strasno sisati sve dok se nije sav rastopio u mojim ustima. Gutala sam svaku kap kao da mi je zadnja toliko sam ga željela! Zaista ga volim tog mog slatkiša!



h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.