Sad sam ja na redu

utorak, 25.07.2006.

Biti čovjek ili stoka

uvijek sam bila protiv nasilja, protiv tučnjave i sličnih sr-a-nja. Nikada mi nije bio problem zakačit se s nekim tko je želio ili krenuo nekoga prebit,ali se nikada nisam tukla,,ali bih pronašla način da tu osobu zaustavim,a kad ne bi uspjela počela bi se svađati i onda bi ja nadrapala-uvijek je bilo tako-želiš nekome pomoći i samo zapadneš u nevolje,ali imala bi i ja sreće-npr. Još dok smo bili u vrtiću uvijek nas je bilo ono troje koji smo bili kao vođe,bili smo onako,svi su nas voljeli-nisam kužila zašto,ali sad mogu shvatiti,sad shvaćam što to znači nekome u životu..kada bi netko iz starije grupe išao tući nekoga mlađeg od sebe (i ako taj netko mlađi nije bio mali umišljeni snob) a ti si mu išao pomoći-obranio ga-on je u tebi vidio prijatelja i znao je da će mu sad ostali dati mira..osjećao se kao da ima povlašteni položaj..voljeli smo druge vidjeti sretne-već smo tad nas par bili drugačiji od drugih-iako nas je u grupi bilo mnogo i svi smo bili posebni na svoj način,a opet što se ravnopravnosti tiče svi jednaki mi smo se isticali,tete su nas obožavale,ali smo ipak znali završiti u gadnoj kazni,ako bi netko uzeo od nekoga nešto što mu ne pripada znali smo to riješiti ako je bilo potrebno i čupanje-ali nikada nismo mi započinjali…u školi je već bila druga stvar..zadržali smo staru naviku..ali i znali jače nadrapat..bilo je onih kojima to nije pasalo-a pošto se mi ne tučemo mi smo kućama dolazili-kao npr. Ja sa skoro slomljenom nogom i sl.
najbolje je kada nekome pomogneš,spsiš njegov nos-a on ti kaže da bi on to sam riješio i da se nemaš pravo petljat u njegove stvari,a lik leži na ulici ovaj ga mlati,a ostala se stoka oko njega kladi koliko će još izdržat i tko će pobijedit,te koliko će mu trebati da ustane..
zbog takvih se osjećaš kao kuga i pitaš se zašto uopće želiš nekome pomoći-ali kako gledati nekoga tko doslovno izgovara/pokušava izgovoriti upomoć ili pomozite mi,a kad to učiniš izvrijeđa te i glumi facu..shvaćam da svatko ima ponos..ali ne i pravo da omalovažava nekoga
i ja mogu bit' stoka i gledat kako nekog prebijaju na mrtvo ime..ali ne želim..čovjek sam..i to je moja prva i posljednja..to mi je sve…ali, tko zna,možda bi mi bio bolje kao i ostatku svijeta..kao stoci???da me čisto boli briga za sve-samo brinem za sebe…???


25.07.2006. u 12:24 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zašto...

Zašto pomagati nekome, ako ta osoba to uopće ne primjećuje
Zašto spasiti/izvući nekoga iz nevolje, ako ti ta osoba neće nikada zahvaliti
Zašto željeti pomoći nekome, ako znaš da taj tebi ne bi nikada pomogao
Zašto osjećati tugu zbog nekoga tko je nastradao, ako te je prije toga ponižavao i vrijeđao
Zašto uopće osjećati
Zašto uopće razmišljati
Zašto željeti
Možda zato jer sam čovjek….ne kažem da je ako si čovjek potrebno osjećati ili željeti..ne moraš čak niti razmišljati…ali moraš postojati,a zatim dolazi sve ostalo-sve ostalo su sporedne stvari-bitno je POSTOJANJE

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

što slušam...

iron maiden
westlife
guns'n'roses
usher
offspring
green day
avril lavigne
hari mata hari
plavi orkestar
good charlote

moja adresa...

moja mail adresa wendy175@net.hr