SAANjAA

petak, 07.11.2008.

Događaj iz strasti...

On je tu.. Ljut na sebe radi promašaja...Na koljenima..
Želi međusobni oproštaj.
Njegove snažne ruke gladno grabe sa izvora strasti
Sve ono što ni jedna druga nije znala dati, nije znala imati.
Beskrajno cjeliva sve ono o čemu je sanjao sve ove godine,
Za čime je grčevito jecao u želji da zadrži..plače od sreće...
Prepušta se vrtlogu ljubavi i zapliće u vlastitu slabost,
Guši se svojim suludim bijegom u vatri zagrljaja..
Nikada ništa slično nije okusio i više to se ne može izbrisati.
Sjećanje je lava koja preplavljuje moždane vijuge i kosti...
Povratak, a ne početak.
Jer samo ona ima sve dobro i sve zlo u sebi za njega,
Samo ona je i prostakuša i plemkinja u jednom...
A do kraja imati je ne može...
Poludjet će oboje od dubine sreće, razbiti zidove i lance, slomiti se od osjećaja...

Među njima svi grijesi su oprošteni.
Dušom i tijelom zauvijek su povezani...

***

-I nemreš bilivit, ja napisah pjesmu!
-Ti koja nikada nisi pisala pjesme ovdje???
-Jes, ja.
-UUUUUU...Hahaha da nije kriza identiteta?
-Dubokoumnom kontemplacijom dođoh do interpoliranog zaključka, lega, mora da mi je inspiracija bila od povraćanja na silna tuđa držanja za rukice dok se love leptiri po travnjacima laži i od gledanja menopauzne debljine koja okolinu (čitaj većinu žena u godinama) čini super-turbo-mega čarobnim dobricama...dok su ove mršave kao ja gadure...Ajoooj što volem što sam gadura :))))
-Hihihihi...
-Elem, druga misao mi je bila da možebitno i nisam u pravu, jer mogla bi imati inspiraciju i od gledanja tih silnih iskazivanja njihove ljubavi po ulici nastalih usljed pomanjkanja sexa doma...znaš ono kad tu ženu nitko ne ševi, jer se nikome (a ni njemu) ne diže na takvu spodobu pa onda ni nemaju drugog posla nego glumatati ljubav na javnim mjestima...
Ma, da ti skratim, jednostavno smiješno mi je bilo gledati oko sebe hinjenu sreću pa sam morala napisati pjesmuljak koji se tiče full žešćeg bijega od takvih, u trenutku kad se osjeća nešto do kosti i ne stidi se toga...mmmmnjammm
-Yeah beba, tako jeeee, to si Tiiiiii, poetaaaa do jajaaaa :))
-Nikad s tobom konstruktiveeeee čoeče...groznoooooo :)))
hahahaha

07.11.2008. u 08:56 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Budi gospodar svoje volje i sluga svoje savjesti. (Aristotel)

********************************

BLOG ME OR NOT TO BLOG ME!

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Body Image
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Stara kineska mudrost:
CIJELOG ŽIVOTA ČUVAJ ZDRAVLJE I
I UMRIJET ĆEŠ ZDRAV!


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

******************************
Da sam prazan list
Potpuno čist
Koristio bih puno, puno
Deblji kist
I samo jarke
I šarene boje
Da napišem ime
Tvoje i moje

Da sam prazna glava
Potpuno zdrava
Ne bi više ništa
Učio za badava
Samo onol'ko
Kol'ko mi treba
Da ostanem "paf"
Od tolikog Neba

Da se mogu ko nekad
Vratiti na početak
I biti onaj isti
Bahati dječak
Ne bi forsir'o
Neki ležeran stil
Niti se trudio
Da uklopim
SAMO ZA TAJ OSJEĆAJ

Da sam prazan list
Potpuno čist
Koristio bih puno, puno
Deblji kist
I samo jake
I šarene boje
Da napišem ime
Tvoje i moje

Da se mogu ko nekad
Vratiti na početak
I biti onaj isti
Bahati dječak
Ne bi forsir'o
Neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim
Moj svijet u ovaj svijet
Moje snove u raspored
Riskirao bih
Svaki pokušaj
Da zadržim taj osjećaj

SAMO ZA TAJ OSJEĆAJ
SAMO ZA TAJ OSJEĆAJ

-Hladno Pivo-


*******************************

Earth is in our hands

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

*******************************

Klik Na Link:

Google.com

Googlism.com

Webopedia - Computer&Internet technology definitions

Photosig

Lyrics

MALIPRINC

IMENA

MOONSONG

HOROSKOP

PRDNE KOKOS

QUIZ

ORIGAMI

MALO BOY BANDA



Vinkovci







********************************
Dvadeset godina od danas, bit ćeš više razočaran stvarima koje nisi učinio, nego onima koje si učinio.

Zato odbaci užad, isplovi iz mirne luke...
Uhvati dobar vjetar u leđa...

Istražuj.
Sanjaj.
Otkrivaj.

-Mark Twain-


*********************************




















Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us