četvrtak, 05.07.2007.

Napred Zvezdo pevaju ludaci

Sve sto smo zeleli,
sve sto smo hteli,
to su nam dali crveno-beli

Mladici borovi, devojke jele,
bore se posteno
za crveno-bele

Hej, hej, hej, hej, hej
Crvena Zvezda na nebu sja, hej
Crvenu Zvezdu volim i ja
Crvena Zvezda to nas je tim

Hej Zvezda crvena, crvena
Hej, Zvezda, hej
Hej Zvezda crvena, crvena
Hej, Zvezda, hej

------------------------------
Volim samo stadion, alkohol i zene,
nista drugo u zivotu ne privlaci mene
Ja sam iz Beograda ludak kakvog nema
Ja sam Zvezdin DELIJA i jak sam kao stena
-----------------------------
Mi nismo ljudi, mi smo navijaci
niko na svetu nije od nas jaci
nama je lepo zato sto smo ludi
nemojte nista od nas da vas cudi

Dok drugi momci setaju po gradu
ne bi li nasli kakvu ribu mladu
ja vise volim dobro da se bijem
da lomim, rusim, ludujem i pijem
-----------------------------------
Grobari..
GROBARI !
Jel' nas cujete?
JEL' NAS CUJETE?
Grobari..
GROBARI!
Vi ste picke najvece..
VI STE PICKE NAJVECE!
(ponavlja se)
-----------------
red bobo

- 21:47 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

naš sponzor...a ovaj zadnji sponzorusa

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

baci sise da se igramooooo

DUI Laws
DUI Laws
Image Hosted by ImageShack.us