četvrtak, 07.06.2007.

zauvijek ruznimario!

joj joj lepotice nase, pusa pusa,
grlek,
cmokaa
veliki veliki pozdrav svim vjernim citateljicama i njihovim majkama, sto niste gubile nadu,nego ste odano i slijepo ponovo i ponovo refreshirale nas site,s nadom da ce se ukazati toliko zeljeni post,a kojih nije bilo ko orgazama..
ali ,stoj!
mogu li to vase glave da podnesu*
jer ekipa se vraca, mrtva macka ludji nego ikad, crna guja opet jebe,i lepi bobo opet pijeebang

sad ne mogu napisat post,jer me boli k***cwave
ali biće, biće,
i tako, nervozni smo zbog kise, mi ne volimo kisu, da se zna,
mi volimo zgodne trebe.
paa drage moje, bokicnaughty



2minute vaseg nazanimljivog zivota upravo ste posvetili meni,
lepi bobocerek

- 17:28 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

naš sponzor...a ovaj zadnji sponzorusa

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

baci sise da se igramooooo

DUI Laws
DUI Laws
Image Hosted by ImageShack.us