petak, 08.12.2006.

zelje

ej mali čitatelju našeg blog đesi, lizačeš ko lesi,vop,vop,vop,pozdrav svima pa i njima!
lepi bobo in da haus!
bil sam jučer v parkiću,v šetnjici,pa tak oko 6 ili 7,no pa je..
svratil sam prije v kockarnicu na dozu adrenalina i reko aj da čiča zabaci rulet,kad ono za 10minuta sam imal skoro 70 čuna, vot a grejt skces!
pa sam si kupil pana polkilnatoga na šanku i reko aj da čiča zabaci dobitni tiket,i rastura karpat,rastura tappara turku,rasturi poprad skalicu sa hendikepom,plzen daje gol,i ostane mi cibona koja me zajebe,i odnese zadnji dinar kaj mi je stara dala kaj si v međimurki kupim fasciklu za faks,jer v ovoj već bokibogme nebrem hodati nikam.no i onda ona prekprokleta crnčuga s cibone se nađe zajebavati 4minute do kraja,mu mater..težak je život,bi reko moj čika Vaso iz beograda,
ako nemaš para nemaš ni drugara...
a kaj sam uopšte radio u parku?ma imali smo kemiju vanredno namesto danas,i reko ma neidem:)...
nego da se posvetim važnijim stvarima,naprimjer Bekam je počeo grijati klupu,i u njegovo smo ime urednici i vlasnici bloga nad kojim upravo trljate,uputili toplo i dobronamjerno prijateljsko prosvjedno pismo predragu mijatoviću u kojem toplo i prijateljski prosvjedujemo i jebemo mu četničku mater.
u iscekivanju smo odgovora i iskreno se nadamo da ce Bekam opet igrati od prve,jer on je bre mnogo lep i želi samo da igra fudbal.eh,sećam se nedavno kad je Bekam dolazio u naš kvart,s kurvama i goriliama,pa kad smo zahaklali kod škole,a čika Vaso je vrtio odojke iza gola.
eh kakva su to vremena bila,kad je sjalo sunce,ljubičice cvale,vesele i preostale žive ugojene svinje trčale uz aut-liniju,čika Vaso je brusio katane,Bekam bio sretan i nasmijan,njegovi sinčiči su jeli hrenovke i bacali petarde,a viktorija je užurbano pušila svima kare na poluvremenu.
kad se sjetim kako smo se lepo bre družili,a sve to dok je Bekam u onome ciganskome klubu igrao od prve.sećam se isto zvao me prošle sedmice Bekam na moj hotline,i samo tužno priupitao :ke pasa?
ja sam mu rekao :ne boj se dejvid,sve će biti u redu.
i zato,
dragi čitatelji ovog zvezdanog bloga,imate prvi pristup najexluzivnijim informacijama,obećajemo da ako ga kurcolizac fabio kapelo,koji nam je usput rečeno,nek mu je na sramotu,dužan 100maraka,ne stavi u sastav iduće sedmice,da cemo ga prodati u najprestižniji slovenski fudbalski klub svih vremena, legendarnu DRAVU PTUJ 2001!
iako su u igri još ambiciozni njemački četvrligaši oberlige istok jugozapad ili zapad,zatim najslavniji finski klub jaro kokonnen hoki,koji je lani nesretno ispao u treću ligu,austrijiski velikan iz druge lige kapfenberg,i neki drugi malo manje renomiraniji klubovi iz krapinsko-požeške županije,obećajemo da cemo ga prodati u sloveniju jer voli slovenke,to uvijek govori dok se napušimo u pelnici.
mi kao menađeri se ipak moramo brinuti za njegovu egzistenciju i ugled,pa smo bogatu ponudu čečenskog rukometnog viceprvaka Karpati Zaporožje glatko odbili,uz obrazloženje da se david ne slaže s klauzolom u ugovoru,a đe piše da bi ulazio u igru samo izvoditi deveterce,što je za njega neprihvatljivo i želi igrati od prve.
pa toliko za sada,
držite fige za Bekama,
a svoje dobrovoljne priloge možete slati na žiro-račun broj 123456789-000ČK-zelje
pod šifrom "dajmo da igra"
ili osobno u našoj redakciji,svakog radnog dana od 04.30-7.00h
pa sretno nam bilo i živeli!

- 19:07 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

naš sponzor...a ovaj zadnji sponzorusa

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

baci sise da se igramooooo

DUI Laws
DUI Laws
Image Hosted by ImageShack.us