Bolje da me nema vise....

28.06.2007., četvrtak

život je jedno veliko sranje....

pa gdje da pocnem....
bio sam dosta dugo sretan...i vise nego sretan....
ali ko i svaki put mora se neko sranje pojaviti...neko bi rekao ljubavni problemi, ali nije tako...
naime imam curu do koje mi je jako stalo, koju sam zavolio...
ali ona ima velikih problema u zivotu, sve stvari koje su se u proslosti dogodile, koje su ostavile neizbrisiv trag...kojemu tesko da ima pomoci, a ja silno zelim pomoci a neznam kako i to me izjeda...ja sam bio u takvoj sitaciji ko sto je ona....bio u depri, pa mi se nista nije dalo, bjezao u svoj svjet, svjet u kojem se događaju samo dobre stvari...ali to je bjezanje od stvarnog svijeta, prestajanje da postojis...postajes samo sjenka, kao sto sam i ja bio jedno vrijeme, dok god ja nisam ulozio se napore da se izvucem iz toga, bilo je jako tesko, a niko mi nije pružao ruku da se izvucem....
ne zelim da iko prolazi borbu ko sto sam ja, a najmanje ona....zelim joj pruziti ruku, izvuci je iz svega toga, biti joj oslonac, a ona to nekako jednostavno odbija....i to mene jednostavno rastužije....i postajem nesposoban, da pomognem osobi do koje mi je vise stalo nego do mene....kaze mi da ona mene ne zaslužuje, a to nije tako, jer svako zaslizuje nekoga, tako i ona mene zasluzuje, kaze da ja previse radim za nju, a to nije tako...meni je to sitnica...sve bi ucinio da joj pomognem, u toj prici sam ja najmanje vazan, i neka me sve to ponovo baci na dno, ali biti cu sretan da joj pomognem i da budem na samome dnu sa njom....barem ce znati da nije sama i da sam uz nju....i biti cu...

- 13:01 - Hajd tu napisite nesto (1) - Pali printer - #

12.06.2007., utorak

Jedna pjesmica....

....

Šeteao sam mracnim ulicama
Obavijen tugom...
Bez cilja, bez volje
Potpuno sam...

Šetao sam tako,
Sve do jedne kišne večeri
Večeri kad sam te ugledao;
Kad su nam se usne spojile...

I više mi ulice nisu mračne,
Tuga je nestala,
Sada sretan šetam
Držeći tebe za ruku...

- 23:49 - Hajd tu napisite nesto (0) - Pali printer - #

03.06.2007., nedjelja

Idemo dalje....

Pa valjda cu nastaviti pisati blog...ako budem imao sta pametnog za reci...smijeh
sad kad sam se rjesio jednog djela zivota...neznam sta bi dalje...imam sad slobodnog vremena na pretek...pa si ode traziti posao i tako...dosta mi je vise onog depresivnog stanja...okrenuo sam se za 180°stupnjeva...

ali i nesto drugo se dogodilo sto mi je potpuno vratilo volju za svime...zaljubio sam se cerek nakon dugo vremena...vec sam skoro i zaboravio kako je to...biti zaljubljen...jednostavno prekrasno...i sto je jos bolje, sve se dogodilo neocekivano, zato je jos i bolje...

i sada mislim da ce sve biti u redu...da cu napokon biti sretan malo duze vremena i da mi nece lose gluposti padati na pamet, nego samo one dobre...smijeh

i samo se jos nadam da ce se ljudima kojima je kako sto je meni bilo sve ovako preokrenuti....samo treba odlucno i bez osvrtanja krenuti dalje u nove pobjede (heh koji klišej!)

- 23:14 - Hajd tu napisite nesto (2) - Pali printer - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

upali/ugasi komentare

Ukratko

ah neznam jel se ovo moze opisati uopce...
prije mi je blog bio mjesto za izbacivanje stvari iz sebe kako odušak...
ali dosa je tome kraj pa cu pisati sta stignem...

Ma neki linkovi

Koliko vas je bilo...

Website Counters

MSN

h.marko_@hotmail.com