Bolje da me nema vise....

10.03.2007., subota

Subotnja vecer...

e da tao je vecer koji vecina ljudi ceka cijeli tjedan...vecer kada svi idu van...u prepune kafice i disko...da da bash pravi uzitak...tako sam i ja nekada davno, al sada je subota samo dan kada se ubijam od dosade...jer namam sta raditi u gradu...uvijek ista lica, isti događaji, pa kome nebi dosadilo...danas bash nemam volje za grad...pocela je mutava kisa padat i tako...
prije sam imao samo jedan razlog da idem u grad...pogotovo ako sam znao da je Malena u gradu...tada sam zano ici bez obzira na vrijeme...a sada...bezveze...i da sad odem, opet bih upoznao se s nekom curom, i prohodao s njom...a to vecinom traje po dva dana...jer nemogu biti ni s jednom...kad volim Malenu i samo hocu biti s njom...ni jedna druga me ne zanima...
e i tako mi je, al sta ces, tome bash i nema pomoci...
al glavu gore!!! (...da bash!)

e i jos samo da se osvrnem na svoj prosli post...sto se tice onog s autom;
pa ovako...vec me je tri puta udario auto, onako samo naletio na mene i pokupio me...al sveki put je zavrsilo tako da je bila veca steta na autu nego na meni...na koliko god je daleko odletio...
hajd pozz svima....

- 18:39 - Hajd tu napisite nesto (2) - Pali printer - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

upali/ugasi komentare

Ukratko

ah neznam jel se ovo moze opisati uopce...
prije mi je blog bio mjesto za izbacivanje stvari iz sebe kako odušak...
ali dosa je tome kraj pa cu pisati sta stignem...

Ma neki linkovi

Koliko vas je bilo...

Website Counters

MSN

h.marko_@hotmail.com