ruralna mašina

četvrtak, 22.02.2007.

Salkin dnevnik, 2.dio

Pazi vamo! Želim reći da sam napiso na zadrugu onaj tekst al sam malo zafrko u pisanju, bio mrak i nisam vidio sve prepisat, preskočio sam jednom ono Don't you cry tonight ali bitno je da je poruka prenesena. Ionako će samo rijetki shvatiti.

Nego da vidite danas fazona, idem ja ulicom kad vidim svog druga Amira (al ne onog mog najboljeg druga Amira nego jednog drugog) i kaže ti meni Amir Đes pošo care a ja njemu ko iz topa odgovorim da idem kupit pastu za zube i mljeko a zapravo sam išo do zadruge(ne znam zašto sam mu to reko) da malo gledam ono šta sam napiso sinoć… I ode Amir svojim putem a ja svojim…

Dođem ja do zadruge i vidim bać Stipa puši cigaru i muti kreč.

bać Stipa: Salko, dođi vam.
Aleks: Šta trebate bać Stipa
bać Stipa: Ope mi neki balavac piso po zidu od zadruge…Zadnji put kad su pisali oni kad se '94. upuco se neki majmun što pjeva i oni napisali ime i godinu rođenja i smrti. Neki Englez jebo majku, upuco se u glavu. Tri put sam moro krečem proć da se nevidi
Aleks: Nemojte tako, to je umjetnost, urbano slikarstvo…
bać Stipa: Ma ja… Pusti meni ti to, nek onda bude pravi umjetnik pa nek mi okreči zadrugu… Nego šta sam tjeo reć, jel možda znaš ti ko je ovo napravio…
Aleks: Neznam, a žašto?
bać Stipa: Da ga policiji prijavim… Već sam ih zvao i došli oni i napisali zapisinik i kažu da će ga nać a kaki su nikaki, neće ga nać…
Aleks: Pa šta ima tu policija radit – pitam ga i kontam kake veze ima policija sa tim

I on je meni reko da se nesmije pisat po zidovima s sprejom.

I sad da ne pričam šta se dalje desilo, a desilo se bome svašta ono što sam ja htio reći tek sada sljedi a to je…

Kako je to moguće da se u ovoj državi Hrvatskoj kažnjava umjetnost a na slobodi su ljudi koji su opljačkali božiju kišu i koji još uvjek pljačkaju i rade razne pizdarije. Namjesto da se takav jedan umjetnički postupak nagradi oni bi mene strpali u zatvor i obavjestili moje matorce. Osim toga to me toliko razljutilo kad sam sazno da zbog toga mogu me policija vatat da sam odma se sjetio i još nekih stvari što nevalja u ovoj državi:


- Nema posla

- Nema para

- Ustvari ima para al to sve ode negdje pa onda političari operu taj novac(nikad to nisam konto, zašto peru novac, garant zbog otisaka) i kupe sebi satova i Bentlija i onog malog gotivnog kera

- Ustvari ima i posla ali da bi dobio poso moraš bit u stranki (vladajućoj) i mora ti tata kupit fakultet

- Nema nikotinskih flastera u apotekama

- U školama moraš puno učit neke stvari koje ti ne trebaju

- Na televiziji samo idu sranje filmovi i nema muzičke emisije, niti emisije ni o ruralnom ni o urbanom slikarstvu
- Svi ljudi odoše u Zagreb jer misle da tamo ima dosta i posla i para i nikotinskih flastera i dobrih privatnih škola i lokalnih televizija koje puštaju dobre filmove i muzičke emisije i imaju emisiju o urbanom slikarstvu

- Ili odu svi na more pa tamo po čitav dan piju pivu u hladu i viču CIMER FRAJ…

- I za kraj: Ništa nije dobro ni kul i ljudi su zbog toga otišli u totalni kurac i ondak samo viču kako ništa nije dobro ni kul i govore kako će svi otić iz Hrvatske

Ima još puno stvari al sad zbilja nemogu da se sjetim.

I sada kontam: Šta reći?

Morat ću napisat još par pjesama na zidu. Al sad neću na zadrugi jer će me Krezo drot saćekat, nego ću napisat još jedan na željezničkoj stanici i jedan na desnom zidu tribina nogometnog igrališta. Ope ću uzet nešta od Ganz i Roseza. Mnogo su mi kul, kaže Amir da su oni najbolji (mada je meni Nirvana najbolja) i da onaj bato što svira gitaru ubi i kaže da će on (Amir) od sada učit svirat samo njihove pjesme i da će osnovat bend «Pištolji i Ruže».

Moram skontat ovaj eF pod hitno i još par akorada pa ću moć i ja odsvirat sve pjesme od Nirvane. I onda ću osnovat bend. Zvaćemo se… Jebote, šta znaći Nirvana?


Pozzzzzzzzzzzzz




22.02.2007. u 16:07 • (13) Reci šta mislišPrintaj post#

<< Arhiva >>

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog prati dva dnevnika...

Dženane F. i Aleksandra kojeg zovu Salko mada bi on više volio da ga zovu Saša ili Aleks.

Dnevnici su inaće pronađeni nakon što su ih 3526. godine pronašli ljudi s marsa i onda poslali u 2007. godinu i sada ja to objavljujem.

Inače mail je stigao kao SPAM ali T-com ga nije uspio izolirat i došao je do mog elektronskog poštanskog sandučeta i ja sam pročitao čitavu priču i mnogo je zanimljiva... I zato je objavljujem u komadima, jer je onda još zanimljivija...A na kraju leže odgovori koji će spasiti planetu Zemlju i onda se neće ljudi selit na Mars.

I ZATO...... Pratite živote Dženane F. i Aleksandra kojeg zovu Salko mada bi on više volio da ga zovu Saša ili Aleks.


Signali Života
Zijo Šejtan