ruralna mašina

srijeda, 21.02.2007.

Salkin dnevnik, 1. dio

Pazi vamo! Moje ime je Aleksandar, mada me svi odkad znam za sebe zovu Saša, al kad bolje pomislim ipak me svi zovu Salko mada bi ja više volio da me zovu Saša...

Ili Aleks.

Mjesto u kojem ja živim oduvijek je svima bila geografska zagonetka al to vam je s desne strane autoputa, odma pored Save. Ganđa ga zovemo.

Dobra je ta moja Ganđa, u njoj se osjećam kul.

Želim još nešta reći o sebi. Vi me doduše ne znate i ne vidite al ja sam mnogo lijep i mnogo sam kul. Bio sam svjetski putnik ali sad sam u Ganđi jer se tamo osjećam kul, a svejedno je bilo već vrijeme da se s materom i ocom vratim iz izbjeglištva.

Moja familija i ja samo evo bili već 16 godina u izbjeglištvu. A sada živimo ko u Americi... Imamo svoju nekretninu i sve...

Mada kad bolje pomislim kamp kućica može bit i pokretnina...

Inače sam i muzičar i bavim se urbanim slikarstvom tj. pisanjem parola po zidovima Ganđe. Napiso sam dva na školi i još jedno 7 komada na zgradi željezničke stanice. Uglavnom pišem dijelove pjesama koje čujem, doduše jebiga često to ne razumijem, ali opet napišem. Moj prijatelj Amir ima internet pa mi poskida tekstove od pjesama od Nirvane i od RHCP, al samo rane albume - usmrdili se na zadnja dva... Pa ja onda prepišem... Sad baš kontam da napišem jedan na poljoprivrednu zadrugu...Uzet ću nešto od Gans i Rozesa, kaže Amir da je bend dobar i da bato koji svira gitaru ubi, mada ni on ne konta tekst.

A što se tiče da sam reko da sam muzičar... Pa jesam! I to multiin..Multiinstrmlnl... Ma jebote: sviram više instrumenata... Sviram gitaru i harmoniku dugmetaru. Naučio sam harmoniku svirat u KUD-u u Inzbruku a gitaru me naučio drug Amir. Znam C, A, H, G, F akorde. Mada me jebe ovaj F pravo...i H isto…Ovi drugi idu bez problema.

Eto odo sad da naučim «Jedina moja» da sviram, to je od ovih nekih domaćih papaka al mi reko Amir da jebeno pali ako kad odem na more i s gitarom i s tom pjesmom na plaži mogu da nataknem nešta bez problema...

Zivijooooooooooooooooooooooooooooooooo

P.S. Ovo mislim na zadrugu napisat:

»An don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight» (G'n'R)


Kul zar ne!?!?!?!?
Pozzzzzzzzz


Zijo Šejtan

21.02.2007. u 21:33 • (2) Reci šta mislišPrintaj post#

<< Arhiva >>

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blog prati dva dnevnika...

Dženane F. i Aleksandra kojeg zovu Salko mada bi on više volio da ga zovu Saša ili Aleks.

Dnevnici su inaće pronađeni nakon što su ih 3526. godine pronašli ljudi s marsa i onda poslali u 2007. godinu i sada ja to objavljujem.

Inače mail je stigao kao SPAM ali T-com ga nije uspio izolirat i došao je do mog elektronskog poštanskog sandučeta i ja sam pročitao čitavu priču i mnogo je zanimljiva... I zato je objavljujem u komadima, jer je onda još zanimljivija...A na kraju leže odgovori koji će spasiti planetu Zemlju i onda se neće ljudi selit na Mars.

I ZATO...... Pratite živote Dženane F. i Aleksandra kojeg zovu Salko mada bi on više volio da ga zovu Saša ili Aleks.


Signali Života
Zijo Šejtan