petak, 22.07.2005.


Kol'ko ljudi, tol'ko ovisnosti


Svaka čast Hugima, Dolčeima i Gabanama, štapićima i svijećama, ali nitko dosad još nije smislio parfem koji bi kod mene izazivao toliku ekstazu kao – miris kože i svježe štampanih knjiga.
Dućani s cipelama i torbicama, časopisi u boji plastificiranih stranica, knjižare...Mogla bih tamo boraviti danima, nosom zabijenim u, recimo, Enciklopediju Van Goghovih slika.
Ta mi se baš urezala u nosnice. Ne mirišu sve jednako; laici to ne kuže. Stvar je, navodno, u vrstama ljepila. Ova je bila božanstvena! Onjušila sam je u obližnjoj knjižari dok sam tratila vrijeme sa jednim frendom. Format dotične bio je veličine omanjeg postera, tako da mi je cijela glava taman stala unutra. Da mi ju zbunjeni (i, kako tvrdi, osramoćeni) brutalac s kojim sam došla nije po brzom postupku oduzeo, vjerojatno bih ostala u tom položaju do samog zatvaranja dućana.
Stalno se planiram vratiti na to sveto mjesto i još jednom doživjeti Nirvanu. Pa se nikako ne sjetim.

Mama me znala zateći zagnjurenu u njen novčanik, nepovjerljivo me ispitujući za što mi trebaju novci.
-«Tko je spominjao novce?! Samo ga šnjofam.»
Zabrinuto me promatrala i mumljala si u bradu nešto o «zamjeni u rodilištu» i «nesposobnim sestrama».

Hm, upravo sam pripadnicima suprotnog spola odala taktiku kako da me obore s nogu – dovoljno je namazati se ljepilom koje koriste u tiskarama! Jamčim vam da me nećete moći odvojiti od sebe. Ni doslovno, ni preneseno. :)
A, ukoliko vam je vaša kolonjska vodica ipak draža, opskrbite se barem kožnim novčanicima.
Nema skrivenog smisla: ne smeta mi ni ako su prazni. :)


Osim tih dvaju, rastapa me i tamjan (koji, pobogu ljudi!, svima osim meni smrdi), mljevena kava, zapaljene šibice i svježe okrečene prostorije.

Rado bih, kao zaključak svemu navedenom, napisala «Blaženo bilo osjetilo njuha!», no nažalost, primjetih da su u našem okrutnom svijetu puno češći oni mirisi koji mi izazivaju turbulencije u stomaku. Stoga ću se suzdržati daljnjih komentara tog tipa.


- 14:40 - Komentari (17) - Crno na bijelo





<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Mailovi dobrodošli na:
::runaways@net.hr::

Meni najdraži...

::bLuE
::pTiCa TrKaČiCa
::jOe PeLLeNa
::zRiNe
::uNeMpLoYeD
::mEgI
::tRaPuLa
::LeB
::PrOkLeTi
::CyBeRgIrL
::sUpErMiKI
::hElPbLoG
::nOiSyD
::LiFeThInGS
::tRiNaEsTi

Linkovi

::Blog.hr
::Forum.hr
::Monitor.hr

Odvojeno

Savršena žena

Po čitave dane i noći trudim se da dobro izgledam,
da budem zdrava i pametna.
I da me obožavaju.
I da budem zadovoljna.
I hrabra.
I načitana.
I savršena domaćica.
I fantastična u krevetu.
I da govorim strane jezike.
I da se bavim sportom.
I da poznajem umjetnost...

Hoće li me, molim vas, netko zaustaviti?

. . .

My attitude is, if something is beyond your control, there`s no point worrying about it. And if you can do something about it, then there`s still nothing to worry about.

. . .

Koliko nam je poznato, dosad je na našoj planeti živjelo približno deset i pol milijardi ljudi. Samo nekoliko je živjelo tako, da se njihovih života sjećamo. Nekoliko muškaraca i žena su bili toliko učinkoviti, da su vlastitom snagom pogurali čovječanstvo korak dalje. Ako je stvarno svatko od tih deset i pol milijardi imao potencijal da učini isto, tada je povijest tragična.

. . .

Zamislite trkaćeg konja koji stigne prvi u utrci i zaradi 50 tisuća nečega...Drugi, u toj istoj utrci, dobije, recimo, 25 tisuća. To je upola manji izos. Iako on nije trčao upola sporije. Pobjednik ga je prestigao za pola njuške.
Tako je to i u životu izvan hipodroma. Ne moramo ulagati dvostruko više napora da bismo značajno popravili svoj dnevni plasman. Moramo biti samo za njušku ispred mjesta na kojem smo danas.

. . .

Ponekad dobiješ što želiš.
Ponekad dobiješ što trebaš.
Ponekad dobiješ što dobiješ.

. . .

Bog je stvorio svijet za šest dana. Odmarao se sedmi dan.
Osmog dana počeo je odgovarati na prigovore.

. . .


Neke žene kažu da su svi muškarci isti.
Nije li to malo previše iskustva?

. . .

Kad držim predavanje, podnosim da ljudi povremeno gledaju u svoje satove, ali ne podnosim kad ih dižu do ušiju da provjere da li su pokvareni.

. . .

The first half of our life is ruined by our parents, and the second half by our children.
(C.Darrow)

. . .

Zapišem sve što želim zapamtiti. Tako, umjesto da gubim vrijeme pokušavajući se sjetiti što sam zapisala, trošim vrijeme tražeći papir na koji sam to zapisala. ;)

. . .

Život je gomila stvari koje si namjeravao napraviti jučer.

. . .

Ključ životnog napretka leži u formuli: osam sati rada i osam sati spavanja.
Valja pritom nastojati da to ne bude istih osam sati.