Bucket list by Rudarka

11.05.2023.

Nekidan na radiju mladi voditelj spominje popis tzv. bucket list koji želi ostvariti do svoje 30. Wow.... naughty

I sad si Rudarka misli - a da ona posloži svoju bucket list za želje ostvarive do 60. Ili 65? Hm... yes

Nakon kraćeg razmišljanja došla sam do spoznaje da mi sve želje ovise o financijskoj situaciji - da budem preciznija - o puno para odjednom. smokin

One adrenaliske želje tipa zip-line, skakanje s padobranom i/ili paraglajding su mi bile i prije dostupne, ali nisu mi napete. Kao što se stari blogeri sjećaju, Rudarka se svojedobno kao (puno) mlađa bavila adrenalinskim sportom i to mi je za ovaj život sasvim dovoljno. thumbup

Vozila je Rudarka i jedan fini auto. Nekoliko puta i puno previše od dozvoljenog. Tako da mi ni to nije više napeto. rolleyes

Doduše, voljela bih zaroniti - s bocama. No, obzirom na moju veliku dioptriju i nošenje kontaktnih leća to mi je uvijek bilo nedostupno. Pa pretpostavljam da će tako i ostati. Nažalost. namcor

Da se vratimo na popis želja. Uglavnom, odlučila sam popisati što bih učinila - skoro pa odmah, ako bi mi recimo uletio neki veliki iznos para. Azo dakle.

Sjedam u prvi avion i u prvoj klasi letim na Karibe. Pa se malo brćkam u toplom karipskom moru, obiđem onih desetak država. Uključujući i Meksiko. Naravno, očekujem marijače već na aerodromu. party

E sad, tu postoji poduži spisak zemalja koje bih u nekom razumnom vremenu obišla - tipa - par tjedana do mjesec dana, pa malo doma, pa opet na drugu stranu svijeta. Naravno, u nekim od tih putovanja sudjelovali bi i moji prijatelji. Već se vidim - moja frendica penje Kilimandžaro, a ja sjedim u hladovini hotela s 5* i gledam dalekozorom u daljinu... smijeh

Moram priznati da me privlači i let privatnim avionom - ali onim nekim s kojim možeš preko bare. To. fino

Pa i par dana na nekoj malo većoj jahti ne bi bilo naodmet. Tek tako da probam. Doduše, imam osjećaj da bi mi brzo bilo dosadno. Kao i Maldivi i Sejšeli i slična resort mjesta. cool

Razmišljala sam i o onim nekim besramno skupim torbicama koje se obično kupuju u Milanu, no onda sam došla do zaključka da me više ne bi veselilo. Mislim da imam toliko novaca i da si to mogu priuštiti. Damn. Dobro, možda jedna - dvije. naughty

Još sam se nečeg sjetila - postoje turističke vožnje vlakovima - od preskupog Orijent Expressa do Maharaja Express u Indiji, the Ghan u Australiji. Postoji toga dosta zanimljivog po svijetu kad se ima dovoljno financijskih sredstava. I vremena. I zdravlja. zujo

I za kraj - nekoliko restorana s par Michelin zvjezdica - mmm.... moram probati. Nije da nisam, noo... privlače me ove neke malo dalje destinacije. njami

Sve u svemu - pa i nije mi neka lista. Ko bi rekao?

I naravno - svi dostupni golf tereni. cerek

Po svemu sudeći, nešto će još i uletiti. fino

Ahoj od Rudarke


<< Arhiva >>