Zašto Rudarka i dalje ne radi... by Rudarka

31.01.2023.

Pretpostavljam da su već neki jako znatiželjni i željeli bi doznati da li Rudarka konačno radi. zujo

Noup. headbang

Kao prvo - i dalje se javljam na sva moguće raspisane natječaje na kojima se prepoznajem - uključujući i nove tipa: konzultant (gordo zvuči, nooo nut), čak sam se pronašla i na poziciji prof. matematike (može i nekih drugih tehničkih zanimanja, nije Rudarka izbirljiva party). I one raspisane izvan Lijepe naše.

Prvo - priča o poziciji vodeći energetski konzultant za područje Balkana rolleyes

Uglavnom, pozvali me na prvi razgovor (HR oliti Ljudski resursi), pa na drugi... ajde de. Makla se dalje od molbe na koju ponekad dobijem negativan odgovor. Ponekad niti to. puknucu

U igri je jedna od (navodno) poznatih kompanija (sjedište: Belgija) koja se bavi konzultantskim savjetima u vezi energetike, "zelene" tranzicije i tih fora. Naravno, kako je Rudarka jedna od ekipe tehničkih eksperata (nivo EU) - javih se ja. thumbup

Da skratim: kroz razgovor sa tehničkom voditeljicom (koji sjedi u Madridu naughty) ispada da "glumiš" trgovačkog putnika. I da - plaća - da je do tog dijela razgovora došlo - ponudili bi mi neki Balkanski benchmark. Što god to njima značilo. Na što je Rudarka pop*zdila i objašnjavala ovoj maloj iz HR da smo mi u Europi i da mi ne može nuditi balkansku plaću (čitaj: 500 ojra). No, na sreću ili nesreću - Rudarka je dobila odbijenicu. Napismeno. I koliko prati društvene poslovne mreže - još nisu našli nikoga za tu poziciju. Fak i oni. mah

Dalje - mjesto učiteljice matematike - tako je pisalo na natječaju, pa me nemojte ispravljati. Nije prof već učitelj. puknucu

Ode Rudarka na razgovor kod ravnateljice lokalne osnovne škole. Još krajem prošle godine. Trać, bljuć... ravnateljica me želi upoznati sa ženom što ide na porodiljski, noo... kao, ajde nećemo danas. Neka školska priredba i sl. A i da prođe službeni dio javljanja poštom (zna se da je općenito nedostatak radne snage u školstvu vezano uz prirodoslovna/tehnička zanimanja). Javiti će se ona meni mam iza nove godine. smokin

Iza nove, juri Rudarka iz Grčke doma. Pa eto - čeka ju posao. naughty

Za koji nije dobila informacije o primanjima jer su i tete iz računovodstva morale skočiti doma da se presvuku za navedenu priredbu. blabla

Uglavnom, dođe taj famozni ponedjeljak - prvi dan škole. Mene nitko ne zove. lud

Nazovem ja ravnateljicu. A ona muca - "Oh, nitko Vam se nije javio?? Pa znate, tajnica je bila na bolovanju (moš mislit - valjda je mislila - skijanju za vrijeme školskih praznika burninmad), pa info je na našim web stranicama.

Zaposlili gospođu dipl. bibliotekara da predaje matematiku 7. i 8. razredima. Bravo. hrvatska

I nisam se naljutila što je netko potegnuo političke veze (čitaj one što su trenutno na vlasti), već što me nisu obavijestili na vrijeme. Em bi ostali dulje u Grčkoj, em se ne bih nadala.... no

Još jedna kratka priča koja još nema završetak. Čekam odgovor za drugi dio razgovora. No čisto sumnjam... eek

Na posljednjem razgovoru sam dobila nekoliko pitanja vezanih uz moj spol (sigurna sam da to nisu pitali muške kandidate i da - znam da nije korektno, no nisam se htjela svađati) i to od mlađe gospođe - buduće nadređene tako da čisto sumnjam da će me pozvati na drugi krug razgovora. burninmad

Što da vam kažem? Ako netko misli da nam u Hrvatskoj fali obrazovanih, stručnih i ljudi koji su voljni raditi - ne znam gdje gleda. nono

Očito bi nekog za đaba. No, kako Rudarka u ovih godinu dana nije niti jednom stigla do dijela razgovora vezanih uz primanja, izgleda da niti to nije problem. puknucu

Ahoj. Odo ja opet na put. Slijedeći post - putopisni. smijeh

Ps. Čitajući ovaj post došlo mi je nešto drugo na pamet - očito je da imam problema sa nadređenima ženskog roda. Sve ove odbijenice su bile s njihove strane. zujo

<< Arhiva >>