Dr. Paladino issue...

28.03.2018.

Raspamećeni mediji cijeli dan lamentiraju o uglednom profesoru, doktoru medicine kako mu nije produljen ugovor sa jednom od naših najpoznatijih medicinskih (državnih) ustanova.

Moram priznati da se na prvi pogled svatko lecne - eto, fali nam liječnika, a mi se kakti razbacujemo sa uglednim stručnjacima - u ovom slučaju neurokirurgom. eek

S druge strane, ugledni nam je profesor davno ušao u mirovinski sustav, te mu je fakultet produžio ugovor (jer tu mogućnost mogu konzumirati profesori fakulteta u Hr.), a time i medicinska ustanova. I tako nekoliko puta. Pa su odlučili da je konačno dosta. smokin

Znam više primjera iz svoje struke sa "starim" profesorima na fakultetu koji se ne daju tako lako u pemziju. nut

Bez obzira na trenutnu situaciju sa liječničkom strukom, sigurna sam da postoji dovoljan broj stručnih, mlađih kolega koji na temeljima istraživačkog rada, edukacije mlađih generacija, novih smjerova i tehnologija - bez obzira na struku - žele i dalje raditi i živjeti u Lijepoj našoj. hrvatska

I da im treba osloboditi prostor za taj rad.

A unutar strogo uređenog sustava s točno određenim brojem stolica profesorskih, doktorskih i ostalih mjesta - svaki gospodin u najboljim godinama bi sam morao shvatiti da je vrijeme za zasluženo umirovljenje.

Slažem se sa time da u pojedinim strukama možeš intelektualno raditi puno dulje od svojih 65, 67... koliko li već godina (će nas tjerati sustav da radimo).

Doduše, ovi naši akademici od 100 i sitno - to mi je malo lud - no oni sami sebi stvaraju pravila, pa se ne daju. Nedajbože da netko s 50 upadne u njihov krug visoko plaćenih savjetnika. no

No da. Da se vratimo na gore spomenutog dotura. Baš me zanima kako će se priča dalje razviti. Jerbo su istog zvali iz jedne od naših ruralnih županija da im pomogne u liječenju sve starije stanovništva. Sapunja se nastavlja.... naughty

Ps. Još nešto - ugledni profesor je do danas operirao. Koliko ja znam - neourokirurgija je kirurgija koja u mikro veličinama rješava zdravstvene probleme. I sad neka mi netko veli da je ruka 68-godišnjeg gospodina tako mirna. Uz dužno poštovanje njegovom znanju i iskustvu. Godine su godine... nema pomoći. zubo

<< Arhiva >>