Poslovno oblačenje...

01.02.2014.

Bila jučer na jednom poslovnom skupu. Stari dugogodišnji direktor jednog regionalnog ureda slavio je odlazak (tj. već je otišao sa starom godinom) u penziju, a istovemeno je inaugurirana i nova mlada direktorica.

Dotična je zgodna, ali i pametna. O tome da li je baš najbolji odabir (zbog svoje mladosti tj. sitnog staža u jednoj jako teškoj sredini) - neću. S obzirom da sam s dotičnom bila i prije dobra (odabrala sam baš nju za put tj. kongres u Berlinu u jesen prošle godine) učiniti ću sve da joj pomognem svojim znanjem i vještinama koje se ipak stječu godinama. Tako i tako imam neki manji projekt u njezinom "dvorištu" pa ćemo se i uživo vidjati slijedećih par mjeseci.

Uglavnom, kako sam željela pisati o odjeći mogu samo napomenuti da je za dotični domijenak (koji je smješten u radni prostor) odabrala uske hlače i prozirnu košilju koja je velikom mašnom skrivala ono što je već trebalo. I strukirani kratki sako.

Druge su kolegice, kao uostalom i ja stigle iz Metropole i ostalih lokacija gdje inače radimo. Bilo je tu i lijepih poslovnih komada i nešto kao odjeća "prošećimo psa prije fitnesa". Uključujući i kolegicu koja je bila zadužena za govor (znači, znalo se da će pred kamere i mikrofon) u ofucanoj košulji i trapericama. Veli ona meni - u nedjelju kad sam se spremala na teren nisam se sjetila fešte u petak. Halo?

Dotična je lokacija u blizini jednog velikog hrvatskog grada s nekoliko "Mall-ova". U čemu je problem? I nova vestica + marama već bi podigla dojam. No, žena se prepustila godinama i sada izgleda umorno, skutreno i bez imalo sjaja. Šteta. I ona mi je dugogodišnja draga kolegica. Svi znaju da puno radi, noo... nekad je vrijeme i za malo odlaska frizeru (pa bio to i seoski), novoj majici ili košuljici i pravom make up-u.

Pa svi muškarci vole dotjerane žene. I u slučaju da ih samo gledaju i s njima ispijaju zdravice.

Jednom davno, tek sam počela raditi, a to je bilo u jednom zabačenom seoskom uredu i stvarno nije bilo potrebe za ikakvim frizerskim zahvatima, no majka me svaki put korila kad sam se pojavila doma - "Rudarka, ti si ipak inženjerka, "šefica" radnicima, trebaš redovito ići frizeru".

Eto - drage moje kolegice - potrebno se lijepo i ukusno obući čak i kad se radi o malim domijencima ili sastancima. I ne košta to neke puste novce. Moja nova suknja je čak bila skupa jer je plaćena 199 kn u H&M. Mala crna sa našivenim aplikacijom sprijeda. I sako iz Zare. Bonbon. smijeh

<< Arhiva >>