Zamke popusta...

04.01.2014.

Danas sam pokušala kupiti (doduše neke uloške no proizvod nije bitan za ovu priču) na akciji 2 + 1. Ehh... rolleyes

Sve bi bilo dobro da su razgovjetno objasnili koji proizvodi (a moglo se kakti miješati više različitih proizvoda istog proizvođača) ulaze, a koji ne u akciju. I tako smo sve lijepo stornirali na blagajni. Jer ono što sam ja odabrala nije bilo na gore navedenoj akciji. Doduše, za ovu je priču bitno da sam sve potrpala na kasu i razgovjetno tražila da se provjeri moj odabir. Inače, hm... no

Isto tako sam nekidan birala okvire za naočale. Prvo sam otišla prema Metropoli u "svoj" dućan jer tamo imamo popust. Svako malo netko kupuje naočale, pa je zgodno imati "svoj" dućan. A i općenito sam s dotičnima zadovoljno.

Anyway, odabrala sam okvir (na 50% popusta), pa su mi uvalili anti-ovu i anti-ono na staklima. Pa to sve skupa nije išlo na ukupan obiteljski popust od 10% (kao ni za pojedinačan). Ne mogu reći da mi se okviri nisu dopali, no ne volim kad bez veze potegnem do Zagreba kako bih kupila nešto što sam mogla i u svojem selu.

Jednom riječju - koliko vam se puta desilo da ste svojom krivnjom ili zabunom uspjeli ne dobiti određeni popust zbog kojeg ste nominalno i stigli u određeni dućan?

Još je gora opcija kad doma otkrijete da su vam prodavačice uvalile dotične proizvode bez popusta (jer ste kao i ja u prvoj priči nešto fulali) bez da vam objasni kako kupujete bez popusta? I to mi se dešavalo. Mrzim to.

U svakom slučaju - pazite što kupujete, potisnite strah i nelagodu te otvoreno pitajte prodavačice ako vam nešto u vezi popusta nije jasno (jer su one tamo zbog nas, a ne obrnuto kako nam se ponekad čini!) i - pazite se. zubo

<< Arhiva >>