Skupe stvari....

03.01.2014.

Šokirana sam činjenicom da je na nedavnom sprovodu jedna (meni nepoznata) cura nosila Givenchy čizme od preko tisuću eura.

Naravno da ne bih znala za dotične čizme da ista nije imala i torbu na kojoj je zlatom pisalo Givenchy, pa meni, znatiželjnoj babi nije puno trebalo da istu pronađem na netu jer me zanimala cijena. Odnosno vrijednost dotične. Naravno, i više-manje neugledna torbica koštala je preko tisuću ojrića. Fuuu.... no

Sve skupa ne bi bilo zamijećeno da mala nije drhtrurila u dotičnim čizmicama i nekom kaputiću (očito je i ovo potonje neko it čudo skupo ko vrag, a ne grije ni na plus temperaturi). Ehh... nono

No dobro, imam i ja svojih sitnih radosti, no definitivno ne u toj cijeni. zubo

Ovom prigodom mogu priznati kako sam ponosna vlasnica Tod's mokasina. Za one neupućene - to je Mercedes, ma ne, Ferrari kad se radi o mokasinama. I da, iste su kupljene za određen poklonjen "putni" bon (mogla sam potrošiti čak i duplo, no malo sam se skockala pa za ostatak novaca platila račune rolleyes).

Što s njima radim? Skrivam ih kao Vidošević medvjede. nut

Definitivno moje društvo ne bi shvatilo ljubav prema cipelama kad moja kolegica ima "iste takve, samo druge boje, koštale samo 100 kn u Peku/Alpini/name it"... naughty

No da su dotične mekane, fine, ugodne.... i pazeći na njih mogle bi izdržati ponešto godina. Ipak govorimo o klasiku. thumbup

Ok. Postoji još lijepih i skupih stvari koje bi rado imala tipa Hermes marame (doduše, sve koje sam vidjela izgledaju kao da ih nosi samo Kraljica Elizabeta po onim svojim škotskim dvorcima - čitaj: babski), finu torbu, ali nee - ne zaboga onu LV plastičnjaču kao niti Chanelku sa zlatnim remenom.

A tek kako dobrih LV, pa i Chanel torbica i Tod's i... ima... eeee... fino

No naravno, ne bi ih nitko prepoznao na sto metara. Halo? zujo

Uglavnom, ne treba pretjerivati, ne treba loviti trendovske stvari (jer postanu demode) i uz malo sreće - hop. Tako i tako se dobar stil gradi na finim sitnicama - dodacima. Odjeća se može nositi i iz nekog povoljnog dućana. Mogu iz osobnog iskustva (držala neke it komade u rukama - poznata KaDeWe robna kuća u Berlinu) izjaviti da hrpa skupe robe - košuljice, haljinice, jaknice izgledaju kao da su iz nekog no-name turskog dućana. Believe me.

Pozdrav od Rudarke (malo mi je dosadno, već danima ne radim, vrag ti i ove praznike) wave

<< Arhiva >>