Sapunica again!

02.04.2012.

Ne znam kako se vi osjećate, no ja kao da živim u nekoj sapunjari - i to onoj pravoj ortodoksnoj - meksičkoj! U odnosu na moje prijatelje kojima je vrhunac mjeseca polomljen nokat (ne nužno obojan) i neki mizerni minus na tekućem, ja kao da živim u Hollywoodu. blabla

O da. burninmad

Osim što mi u horoskopu piše da će mi ova godina biti puna obrata i iznenađenja, kakti za razliku od prošle rolleyes (tko još poznaje nekoga da mu je kuća izgorila, a da nije cigo ili neka jadna sirotinja u drvenom kućerku?), no kako ganjam neke zaostale edukacijske "dugove", te je Guzda i njegov bizmis u ovoj secesijskog eri u debelom minusu prema sebi, državi i šire cry nisam ni mislila da će nam cvasti ruže. Ne doslovno. (pogledajte tulipane cerek)

No, kad vam se doklati susjed taman na subotnju govedsku juhicu (još se pušila), koji apropo nije ni trepnuo kad nam je kuća gorila, jer se prokurvao, pa uz rastavu prodaje i svoje imanje (valjda ćemo dobiti neke normalnije susjede), te nam pod nos stavio važeće dokumente u kojima piše da je dio našeg dvorišta zapravo njegovo vlasništvu (uključujući dio famoznog bazena), onda stvarno možeš žile rezat. Doslovno.

Sami smo si krivi što smo od fine drage bakice kupili kakti cijelo dvorište, te nismo službenim mjerenjem provjeravali da li je to istinito, te da li možda postoji neki "pašnjak" s drugim brojem čestice unutar naše ograde.

To što su dva brata dijelila dvorište unazad više od pedeset godina - svaki svoju parcelu, te kako se dotični "pašnjak" našao braci sa strane u papirantom vlasništvu, a ne onom koji je uživao - ne znam.

Kako smo mi za par dana vlasnici ravno 10 godina - da li netko ima neki pametan pravni savjet? Help!

U najgorem slučaju ću morati otkupiti "svoju" zemlju ili poslati vlasnika u qu. Preko suda! naughty

<< Arhiva >>