Uskogrudnost ili zavist?

17.02.2012.

Ozbiljno razmišljam od jučer popodne da li sam postala čangrizava stara baba or what???

Ne, stvarno me ne smeta ako se neka mlada osoba cijeni po svojim zaslugama, znanjima i vještinama.

O tome da dotična ima duugačke crvene nokte - o kej. O tome da dotična debelo prekoračuje granicu dobrog ukusa, a bome i kodeksta oblačenja u ultrakratkom minjaku (valjda ne bi valjalo obući dugačke čizme tipa Petar Pan, naravno, sa štiklom od 12 cm ako bi suknjica bila mrvicu dulja), no i to me ne bi smetalo. Osim..

Kad ta ista osoba (ne znam što zapravo radi na jednom sastanku direktora sektora, no nije moje da pitam.. rolleyes) tokom cijelog višesatnog sastanka kucka svojim dugačkim noktima po tastaturi i kakti - radi nut, te mi dotično tuckanje smeta da čujem na drugom kraju stola i sobe direktora i ostale naratore - e onda mi to ide jaako na živce! (Ps. druga je osoba bila zadužena za zapisnik).

I da - dečki su prvo malo slinili, pa su se šepurili, a na kraju je svima išla fest na živce. Je! zubo

No, moram još dodati i ovo - mačka je stvarno komad. I to bogato ukrašena - od vrhunske šminke, biže (ili je vrhunska skupa biža ili još gore - original zlato), čizme, prstena, sata, frizure....

Doduše, kad progovori baš i nije tako pametna kao što je lijepa, no očito to nekima ne smeta. I da - skromnom procjenom "viška" mase na ogoljenim nogicama mogu s punim pravom izjaviti da Rudarka ima bolje noge od dotične. He he.. Nitko nije savršen. Dobro, osim Heidi Klum i još par supermanekenki smijeh

Moram još nešto dodati - do jučer sam imala visoko mišljenje o dragom, simpatičnom (čak bi se moglo reći i zgodnom) direktoru.

Ako ja dobro zbrajam i oduzimam - i on je krvav ispod kože. Što me zapravo razočaralo. Šteta. nono

<< Arhiva >>