Snijeg...

07.02.2012.

Ne mogu, a da se ne osvrnem na trenutni paradoks - sva su parkirališta raznih mega, maxi i hipo centara bolje očišćena nego nam državne, županijske, da ne spominjemo nižerangirane ceste i ulice.

Npr. mojom je prošla ralica oko 13 h u subotu, a nekako sumnjam da je ipak tome pridonijela prepiska sa gradonačelnikom preko Face-a, a ne strmi nastavak naše ulice malo dalje od naše kuće. Od tada je vidjeli nismo. Tako da se bez problema možete pod ručnom fino okrenuti pred vlastitom kućom bez bojazni da ćete stradati.

Ne znam da li da komentiram pametnog gradonačelnika Bilog Splita (e vala, bijel je već više dana) o tome kako baš nitko nije stradao na ulicama najlipšeg grada na svitu, no zanima me samo statistika - da li se radi o penzićima koji su osobno morali probati poledicu, pa sad zagipsani ili operirani leže na milost i nemilost srditog ravnatelja splitske bolnice ili se stvarno radi o radnim ljudima koji su hoćeš - nećeš morali na led. Pa su sad lijepo na bolovanju.

Kako kod nas nema previše polomljenih? Mi već znamo kako se treba kretati, što obući i u koje doba izaći na cestu. No, neću baš previše lamentirati da me neka strijela ne bi opaučila.. pljuc, pljuc, pljuc...

Još me jedna stvar muči? Jel možda Seve rodila, a mi ne znamo?

<< Arhiva >>