Izlet(ić)...

13.01.2012.

Nekidan me, kako bi me oraspoložio (da baš cijeli godišnji ne provedem u četiri zida) Guzda poveo u toplice. Nee... ne u one preskupe slovenske nego u jedne kontinentalne - u Daruvar.

Nisu loše. Imaju i tobogan, i jacuzzi (komada jedan), i one brčkarije tipa polušpilja, bućkanje na ležečki, kao tuš... no, sve u svemu puno manji obim nego razvikanih slovenskih. Doduše, ni gužva nije ista. No, kako nismo baš ludi za previše vode (volim jedanput do dvaput godišnje - i to usred zime otići u toplice), a malo dijete nas je odbio s gnušanjem, tako smo krenuli sami. Na kratko.

Uglavnom, na ulazu pita žena koliko želite ostati. Veli Guzda - koliko je najmanje? Tako da smo upali za 20 kuna na tri sata. Hm. Zvučalo nam je o kej. Kao - biti će nam taman.

Nakon nekoliko tura jakuzzija, a prošlo je tek 15-ak minuta, tražila sam pauzu za pivu. Veli Guzda - sorry, prerano. Još se malo brčkaj. A meni je bilo kao da smo satima u vodu...

Onda smo popili jednu pivicu. Lokalnu. Nije bogza što. blabla Nakon što smo čekali konobara jedno 10-ak minuta da se od nekud pojavi. Onda smo se još malo brčkali. Onda nam je to sve dopizdilo. rolleyes

Sve u svemu smo uključujući pivu i sušenje kose izašli nakon dva sata. nut

No, bilo je osvježavajuće. Malo mi je voda razbila bolove u leđima i ramenima. Malo smo se prošetali po gradu, pronašli pizzeriju (skitaj i seljaka pitaj - u ovom slučaju Guzda je pitao neku mladu zgodnu curicu zubo), platiti parkiranje - 2 kune/h, te se veselo vratili svojem selu malom!

Zgodan izlet. Za cca 100 kuna ukupno. I tko kaže da želimo u Europu?? smijeh

<< Arhiva >>