Samica...

06.11.2011.

Uvijek me zabavljaju i vesele čudne, ekscentrične ili bolje rečeno - stvari koje u normalnim okolnostima normalni povučeni građanin inače ne doživljava. smijeh

Uglavnom, maloprije sam bila u policijskoj samici. Doduše, ne baš skroz unutra, nego oma pokraj. Ali u podrumu policijske stanice- naughty

Nema smisla da sad prepričavam kako i zašto (nikada ne pišem detalje o poslu), no mogu samo reći da su dečki u plavom, u noćašnjoj smjeni policijske uprave našeg sela malog veoma simpatični, čak bih rekla i suosjećajni (potogovo s ludim pijancima), totalno su profesionalno odradili svoji dio posla, a ja na žalost svoj. Unutar svojeg preduzeća.

Čak me i druga patrola, koja me ufatila skoro pa pred vlastitim kućnim pragom pustila nakon što sam im objasnila tko sam, gdje sam bila i zašto. zujo

A samica? Unutra se hladi jedan od 1,9 promila. Navodno će malo duže ostati na hlađenju. no

<< Arhiva >>