Šoping s decom - brrr...

16.10.2011.

Kada ste posljednji put bili u šopingu sa gunđavim, ali zahtjevnim muškarcem koji bi se morao obući / obuti npr. za neku svečanu zgodu (najgora mogućnost) ili mladučadi - od ovih muških što se šokiraju i traže Ventolin u kombinaciji sa nekim sedativom da prežive šopingiranje ili one (uglavnom ženskog roda ) koji bi kupili sve ili barem po jedan proizvod u svakom dućanu u koji uđete? rolleyes

Ja bila jučer. Ne daj B(l)ože ponovno. Pogotovo u skorijoj budućnosti. nut

Nasljednik balansira negdje između astme, upale pluća i bronhitisa. Jerbo nema zimsku jaknu. Pa glumi Jamajičana koji prvi puta sleti u zimom okovanu Europu. Hm. nono

Mala isto tako nema jaknu. Doduše, nema ni neke kvalitetne zimske cipele ili čizmice, ali nisam ja toliko naivna da pomislim da bi ona mogla (konačno) nositi nešto tako udobno i zdravlju pogodno. Dajte najte. eek

E sad. Krenusmo, doduše pojačani mojom prijateljicom i još jednim djetetom (ali koji nisu ništa trebali) u Arena centar. Dobila sam mam slom živaca i uživila se u ulogu tete iz vrtića jer sam pokušavala držati moćnu gomilicu na okupu, a istovremeno biti u prestrašno punim dućanima. Šta li ovi Zagrepćani rade po tim centrima? Griju se? Pregrozno.Tak i tak nitko ništa ne kupuje. Osim sitnica. Gledajući po veličini njihovih vrećica.

Nakon što nismo baš ništa našli jer su sve jaknice za friško punoljetne muške mladuce, osim ako nisu fest gay osvješteni totalno za qu, ipak se povukli u malo veći i malo udaljeniji centar - West Gate.

Naravno, u međuvremenu sam se posvađala s malim djetetom jer je ona baš željela neke preskupe platnene šlapice koje glume čizmice. I zimsku kapu za ravno 199 kuna. Hallo???

Tu se već moglo disati. A isto tako smo se organizirali tako da sam zašibala žensku djecu na jednu stranu, muškića na drugu, a nas dvije (pridružila se i treća smijeh) na treću. Curke oliti Mala o'ma' našla zimsku jaknu, te sam samo trebala doći i platiti. Predobro.

Nasljednik je ipak odlučio da želi pravu sportsku jaknu (a davno sam ga slala u dućan naših prijatelja - IGLU SPORT) gdje bi u miru birao, a mi bi dogovorili konačno cijenu na opće zadovoljstvo. zubo

Posljednji put je dobio zimsku jaknu iz Turbo limača na Žitnjaku (na zimskom sniženju u siječnju), no kako je Fižulić propao, više nemate poštenog dućana gdje bi se našlo nešto dobro - prava ski jakna koja podnosi sve uvijete. I da, tu je jaknu nosio dobrih četiri, ma ne pet godina. To se zove racionalnost! thumbup

Završili smo na kraju s jednim tenesicama za tjelesni (i na faksu se vježba sretan), kožnim rukavicama za Rudarku (ehh, kad ću ponovno vidjeti moj omiljeni dućan s rukavicama u ulici pokraj Ponte Veccia, Firenza gdje biraš nijansu boje, a ne varijantu između crne i tamno smeđe fino) i tzv. "krpu" oliti pašminu.

Moju prvu u životu. Reklo mi da je to sad spet moderno. cerek

I da, pivo se ne računa jer smo otišle na kavicu. smokin

<< Arhiva >>