Organizacija...

28.12.2009.

Zaboravih dodati ključni dio inventure: silom prilika (kombinacija "tatica pada na suze" svoje kćerkice i njihovih nabuloznih ideja) dobila na skrb malo toplokrvno stvorenje zvano afrički tvor. Ja, osoba koja u djetinstvu, u malenom stanu nije imala mogućnosti ni volje Kraljice Majke za bilo kakvom domaćom, a kamoli kućnom živi(otinj)om, sada pričam o higijenskim navikama, probavnom traktu i dogodovštinama kod veterinara za - izgleda samo svojeg kućnog ljubimca (ako govorimo o tome tko mu čisti kavez, pušta da se izdivlja i pazi na hranu i vodu).... nut

Definitivno "ljudski" napredak osobe koja nije imala nimalo suosjećanja za neke kućne prijatelje - ljubitelje životinja, da ne velim njihove "živine"... rolleyes

Anyway, nakon što je Mala završila kod svoje sestrične, pa ih je na hrpi jedno četvero - petero (ovisno i o drugoj rodbinskoj liniji), a moja šogorica spomenula 20-godišnjicu veze baš na današnji dan, ja sam mrtva - hladna izjavila kako je samo morala reći i ja bih pokupila svu dječurliju k sebi na selu. thumbup

Naravno, sutra u cik radne zore bio bi problem s vrtićkom klinkom, mojom malom nećakinjom, što je meni - ipak sam ja žena od organizacije - mam palo na pamet da je moja BestFriend, inače "teta" (kako ona mrzi taj izraz! cerek) tj. odgajatelj u vrtiću, aman taman u grupi istogodišnjaka moje nećakinje, pa bi dotična bila zbrinuta kak se šika. He he...

Na žalost šogorice, niš od romantične večere, seksa i ostalih "mladenačkih" pizdarija, jer sam ja (samo) oko 70-ak km udaljena od njih, pa ništa od ponuđenog.

Jebiga, što se prije nije sjetila... fino

<< Arhiva >>