Inventura 2009. part II

26.12.2009.

Nakon prvog dijela inveture, kao svaka prava trakavica, mora imati i nastavak. Koji slijedi:

- sa punim ponosom mogu reći da sam skoro pa bezbolno uskočila u "tač skrin" gadget zvan mobitel. I da plavuša (doduše lažna, ali sve mi bolje ide) ne bi bila daleko od svojeg alter ega - i ovaj mobitel je roza boje. He he...

- nažalost, ova godina, kao i dio prošle bila je u tzv. "crnoj" boji odlaska na sprovode, ispraćaje i karmine. Od nekih dobrih starih prijatelja, do kolega i susjeda što su nestajali brzinom munje...

- ganjala sam i neke duhove prošlosti, no mislim da je to sada iza mene i da sam konačno spremna pobacati stari namještaj, porušiti zidove (doslovno) i pretvoriti muzej moje mladosti u atraktivan mali stančić u centru grada.

- kao i svake godine, imala sam puuno više želja, planova i detalja koje bih znala odraditi/putovati/kupovati, a u krivo doba je stiglo ono malo novaca viška ili čak nije uopće došlo, pa si opet želim isto u slijedećoj: spa vikend, egzotično putovanje (ne treba predaleko, samo da konačno opet vidim nešto novo - kao svojedobno oni planovi o Rimu) i barem dva mjeseca za redom plaćeni svi računi bez trauma...

Ma šta još reći? Svi mi imamo uspone i padove. Svi se ljutimo na političare, ove (danas u konačnoj "tišini" tj. predizbornoj šutnji) buduće predsjednike i privatne ultrabogate poduzetnike što nam sišu krv i pile živce, a sami odbijamo sa gnušanjem bilo kakvo aktivno sudjelovanje. Osim kad voda dođe do grla, pa malen čovjek izađe na ulicu gladovati do smrti. I onda bude, tek nakon dobrih tjedan dana mala vijest pod "vjerovali ili ne".

Zato ljudi, mi dovoljno pametni, obrazovani i mudri - ima li nade da se pokrenemo i pometemo sve Kerume, Bandiće, Bebiće, Ruđe i Stričeve koji tako lako troše naše novce u onim državnim mastodontima i još nam na nos nabijaju grižnju savjesti što su oni spojebali milijončiće, pa sad vlakovi iskaču i ljudi se ubijaju po tunelima, krivo građenim autoputovima???

Probudi se narode! Nema smisla da nam polupismen svijet, seoske bakice i dijaspora odabire predsjednike, sabornike i gradonačelnike!!

<< Arhiva >>