Otok Ugljan...

01.11.2009.

Eto mene nazad.. thumbup

Osim što imam osjećaj kao da me doma nije bilo danima (a još sam jučer oko deset kuhala djeci ručak), što sam uživala gledajući more, sjedila u majici na 18C i pila kavicu u Vale (Preko, otok Ugljan), šetkala se uz obalu, jela predobar crni rižoto u nekoj konobi (zaboravih kako se zove)....

Obišla sam i otok Pašman (barem jedan dio), te mjesta Kali, Kukljicu, Lamnjanu, Ždrelac, popela se na sv. - e sad ne znam kako se zove vrh, ali s njega je prekrasan pogled na zadarski arhipelag (doduše, nismo vidjeli "Marka Pola")...

S obzirom da u mladosti nisam baš previše obilazila otoke, tako sam sada ugodno iznenađena blizinom Ugljana kopnu tj. Zadru, dobroj povezanosti trajektom (i u ovo zimsko doba trajekt plovi skoro svaki sat!), ugodnom klimom i simpatičnim ljudima. Barem onih što sam ih jutros u šetnji pozdravljala.. smijeh

Doduše, ja sam hodala u pernatoj jakni (definitivno mi je bilo vruće), pa su me malo čudno gledali. No, tko bi si mislio... rolleyes

A sad ono što mi se nije dopalo - u apartmanu (preko veze!), u kojem su postojali radijatori - nije bilo uključeno grijanje (pa sam se smrzla kao pi..eek), te smo dobili neke stare deke za pokrivanje. Ne mogu reći da namještaj nije bio nov, ali su me deke koštale upale sinusa od alergije na prašinu, grinje i ostalu gamad. Sad znam što ću slijedeći put tražiti unaprijed!

Većina ugostiteljskih objekata ne radi, što je razumljivo, no s druge strane - s obzirom na prekrasan kraj, klimu, mogućnost planinarenja, penjanja, biciklizma - ne znam zbog čega ne postoji zanimanje ljudi za otvaranje apartmana/obiteljskih hotela koji bi radili cijele godine. Da ne spominjem da bi neki manji nadkriveni bazenčić bio relativno jeftino ulaganje koje bi privuklo (dobra web stranica) turista i u neko drugo doba godine - npr. sada.

Još jedna dobra stvar je što se u Zadru nalazi međunarodni aerodrom. Lijepo u ponudu staviti transfer s aerodroma direktno na otok - i da vidiš da bi se našlo zainteresiranih stranaca koji bi udahnuli malo finog morskog zraka... thumbup

Dalo bi se još razglabati o turizmu, no više mi se neda... cerek

Danas smo Guzda i ja komentirali kako ni na jednoj kući nema solarnog grijanja (osim što bi se jefitno grijala voda u onom gore navedenom bazenu), ljudi bi se mogli grijati bez problema na solarnu energiju.

Nažalost, naša država nema kvalitetnu energetsku strategiju (osim kad pukne sranje s Rusima pa su svi stručnjaci za plin i podzemna skladišta plina), te između ostalog i subvenciju kod kupovanja solarnih ćelija.

Npr. jedna Slovenija sa ono malo sunčanih dana već godinama subvencionira kupnju solarnih ćelija i ostalog pribora što već uz to ide.. nono

Ah, zaboravih spomenuti djecu - Mala i njezina prijateljica su okupirale dnevni boravak te spavale na našem krevetu, ručak je prošao luudo (naravno, uz dijete "viška" tj. malu koja je s nama bila i na moru i u Veneciji), pun mi je frižider hrane jer su cure bile jučer popodne na nekom dj. rođendanu, a mala je od doma donijela još hrane, na svu onu nakuhanu s moje strane...

Jedino me Nasljednik pitao tamo negdje oko tri sata (još sam bila u Zadru) da li ćemo kod bake na groblje, jer eto, stignem ja doma "ćaskom"... naughty

<< Arhiva >>