Pravo kupca iliti kako da dobijem pravi komp??
17.10.2009.Pošto je Guzda u nekoj otočkoj pripizdini, pojavila se potreba za prenosnim računalom. Da čovjek može raditi, to što već radi. Tako i tako je već ovaj moj ThinkPad (još od IBM-a!) stara kanta - odluka je pala: nek' si kupim novi, a ovaj stari će i njemu biti dobar.
I tako se ja propitah kod nekih stručnjaka - jer nema smisla da kupim nešto ružno - hoću ja i da je "stroj" i da je "lep ko' slika". Izbor je pao na DELL INSPIRON 15 (ubite me ako je baš ta konfiguracija - mislim da je moj 3GB, tako nešto).
Ovog slabijeg - od 2 GB imali su u prekrasnoj roza boji tj. poklopcu. No, suzdržah se čisto zbog ostalih u obitelji. Nema smisla da mi muško dijete u slučaju potrebe šeta takav komp. Pa kupih svjetlo plavi.
I sad - donijela ja to lijepo doma u selo svoje malo. Pošto su mi u dućanu rekli da će malo sporije kretati kod početnih konfiguriranja (koji qu se konfigurira - ovaj stari je oma radio super), nisam se ja baš previše sekirala. Pa dok sam "upustila" miša na Bluetooth, pa wirelless, pa probala blog...
Sve u svemu se meni taj novi komp nije sviđao. Em je to sve sporo radilo (uključujući internet), em mi se nije sviđalo sve razvučno po tom novom ekranu, em se rušio - lijepo sam ja proglasila komp Guzdinim (dobro da nisam odabrala rozi ) i ostavila ga da čeka Guzdu.
I što ispalo jučer kad je Guzda konačno doplivao doma?
Faking stroj se ne da pokrenuti uopće. Tj. dignu se Windows-i nakon prolaska nekih F-funkcija više puta, punjač baterije se ne da uključiti (tj. gurneš ga, ali mislim da uopće ne puni bateriju), sa strane ima fizičko oštećenje na rubu neke lajsnice...
I komp radi kao stara kanta. Barem što se tiče te brzine. Grrr...
Guzda, koji je svratio doma između ostalog po taj svoj komp koji mu život znači (tj. lovu) - popizdio do besvjesti...
Pošto je komp kupljen u ponedjeljak, danas (subota) dotično predstavništvo - dućan ne radi - u ponedjeljak će biti ravno 5 (radnih dana) kako ga imam. Jel tako? Ili 6. Never mind.
Čitam ja po internetu kako za takvu robu - tj. onu s greškom imam pravo:
a) povrata novaca
b) zamjene za drugi
c) popravka...
Ovisno o tome što KUPAC odluči!
Doduše, garancija na stroj je punih tri godine (osim na software gdje su me isto zeznuli jer sam u cijenu dobila Vistu i samo probni Office na dva mjeseca ) i u jamstvu ne spominju ove druge opcije osim popravka - sad se ja pitam:
Kako da utjeram dotične da mi daju drugi stroj? (doduše, ljuta sam na njih toliko da bih uzela novce, no mislim da će to biti još teži zadatak...)
Sad kad polako vučem film unatrag desilo se slijedeće:
Tip je meni pokazao "moju" kantu koju smo mi razgledali, e da, kod uključivanja, kad je sve trajalo beskrajno dugo (a mene čekala frendica u autu) prodavač je spomenuo tu faking inicijalizaciju Windowsa te kad smo rješavali papirologiju dotični stroj odnio u susjednu prostoriju, pa sam nakon dobrih desetak minuta čekanja (i nakon plaćanja) dobila zapakiranu kutiju. U tom trenutku nisam ja ništa sumnjala. No, tko zna šta su oni meni uvalili.
Ja sam rekla kako dolazim sa sela. Čak sam i telefonski provjerila da li imaju na lageru dotičnu robu, da ne idem bezveze u zg., ovako plava i blesava - možda sam im izgledala kao odličan kupac bofl robe???
Pomoć sa sasvjetima kako da se postavim u ponedjeljak! I to savjeti za Hrvatsku!! Ne pomažu mi oni za EU....
komentiraj (16) * ispiši * #