Knjige, knjigice, moja knjiga!!

23.07.2009.

Zapravo me živciraju svi ovi mogući pokloni sa časopisima - od badića, majica, bolera, japanki, torbi i torbica do knjiga.

Kao prvo, takve stvari u časopisima vani se dobiju za normalnu i uobičajenu cijenu, a ne neku "posebnu". Jer time žele privući kupca. Još uvijek se sjećam onih Gioja sa nekim luudim ruževima, češljićima i ostalim pizdarijama. I kioska na kontinetu gdje su takve stvari vadile pokvarene prodavačice, pa si mogao dobiti samo časopis umotan u plastiku. Bez ičega. A na moru... Eeee.... smokin

Vjerojatno je Italija bila puno bliže, pa im nije bio gušt vadili poklone iz kompleta.

No da, da se vratim knjigama. Zajedno sa ostatkom od tri četvrt Hrvata u ovoj Lijepoj našoj i ja sam se svojedobno tukla za komplete knjiga iz Večernjaka i Jutarnjeg. Kupila sam poslije i još malo, kada nitko više nije htio - i one neke ljubiće i krimiće i probrana djela lektire (koju sada više nitko od nasljednika ne čita headbang). I dalje me vesele.

Dio tih knjiga sam pročitala još davnih dana, dio sam pročitala tokom kupovanja, a dio čeka neka bolja vremena (recimo nedajbože da završim u krevetu neke bolnice)...

A sada ove knjige koje se nutkaju po ženskim časopisima?? Uglavnom nečitljiv chick-lit (tako se piše?). Ne vjerujete? Probala čitati. Nije išlo. Jebiga.

Vrhunac - reklama za "knjigu" u današnjem Jutarnjem. Jeste li je vidjeli?? Koma. I babini molitvenici su bili deblji i veći. Ono neka knjižica priljepljena uz novine. Užas. rolleyes

I da, danas sam u euforiji. Osim što su (konačno) stigle kontakne leće (poštom, kako je i dogovoreno), plave boje (jebiga, nema smeđih), tablice od kombića (to ću vam ispričati jednom drugom zgodom), stigla je i moja prva najdraža i najnaj knjiga.

Uđoh u krug književnika tipa Nives i Lane. Wou... smokin

O detaljima pogledajte na stranicama izdavača - naklada Nika (ne one kašice!)

<< Arhiva >>