Vrganji, vrganji...

09.07.2009.

Ma da, ajmo mi na neke druge teme. Kad god pišem o politici netko me spljuje. I to onak gadno.. Hmm...

Ja sam osoba koja se trudi raditi i živjeti pošteno - to znači biti pošten prema sebi, obitelji, prema svojem radnom mjestu, prema svojoj firmi (koja me uostalom hrani, kako bi se to lijepo reklo), prema susjedima (jebiga, to je malo teže kad su neki nono) i šire... Uff..

Moram se izvuči iz ove retorike u cik zore...

A sad malo veselije stvari: stiže mi u goste KATALONA. Nadam se da će njezin muž, kao svaki pravi mužjak i ratnik pogoditi naše malo selo bez nekih većih problema. Jučer je bio malo skeptičan, no to ćemo pripisati umoru i vožnji s krajnjeg juga naše domovine skroz gore do Metropole.

Pošto Rudarka mora raditi, Gusta će bit glavni kuhar. Ako mene nisu ubili vrganji od neki dan, neće valjda ni njih... njami

I da, ne brini Katalona, biti će i nešto drugo, ako ne jedete vrganje (kako je ono išlo - "mi smo makrobiotičari, ima što drugo?" u priči s tvojom svečanom večerom)... smijeh

<< Arhiva >>