E oni će Rudarku!! Malo morgen...

05.07.2009.

E jebemu... Vrijeme nam je kao u tropima. Nekoliko puta dnevno pada kiša, zasićenost zraka vlagom je maltene 100% i svi se nadamo da će biti bolje, te da će nas opaliti ono pravo ljeto +38°C i mrtvi penzići koji su baš u podne izašli na plac po malo salate... lud

Na poslu me lagano razjebali. Sve mi je jasno, igre i igrice uvijek postoje, pogotovo kad ti izvođač zajebe posao za cca nekoliko stotina tisuća, pa se vadi na tebe, pad cijena kave na burzi u NY i Tokiju, kišu i glavobolju babe od susjedovog strica...

No, kad mi veli da nemam pojma - e onda će majčicu svoju ljubit... mad

Tako da, umjesto da kao svaka dobra hrvatska majka, domačica i spremačica (nikako prorok u vlastitoj kući!) kuham, perem i peglam preko vikenda - ja lijepo čitam stručnu literaturu, zivkam poznate i manje poznate stručnjake da mi malo pobliže objasne problematiku i samo čekam da prođe dan, pa da ih zaskočim!.

Ha!

Mislim da sutra na poslu nitko neće moći reći da zna više od mene o dotičnoj temi!

Tak ti je to kad raspizdiš Rudarku!! zubo

<< Arhiva >>