Izvještaj konzilija liječnika o stanju rudarkinog zuba

28.04.2009.

Kao prvo - izvještaj konzilija liječnika o stanju rudarkinog zuba:

- nakon (još jednog) kopanja po istom, slikanja, čitanja rtg slika, prepisivanja još jednog antibiotika - ništa novo. zub se ne da i boli dalje... mad

- sutra idem na oralnu kirurgiju, pa ćemo vidjeti tko će preživjeti - ja ili zub! Ili bolje rečeno - zub ili ja!

Drugo, mislila sam malo komentirati Farmicu, no baš mi se i ne da.

Osim što su si farmeri sami krivi što su odabrali Antu za povratak na farmu, pa im sada dotični ljetuje na imanju izležavajući se u ležaljci na suncu, kvocajući o hrani i svemu ostalom - tak im i treba! Zar si nisu mogli odabrati nekog dostojnog povratka.. No da..

O ptičjoj, sada se to zove svinjska gripa ili ptičjo-svinjska ili svinjsko-pileća - neću.

Kako ide onaj vic sa Mujom?

Putuje Mujo na Tajland, a zna da ševa tamo baš i nije preporučljiva zbog raznih boleština. Tako mu doktor objašnjava kako 50 posto populacije prostitutki ima TBC, a drugih 50% HIV. Muji ništa jasno. Veli on Sulji da ništa ne razumije.

A Suljo će mu "Ma pusti doktora, jebi ti one koje kašlju.." thumbup

Tako je sad situacija sa Meksikom. No, ja sam i dalje za Coronu! smijeh

<< Arhiva >>